30. huhtikuuta 2013

kun katon sua niin mä oon elossa taas

Meillä loppui tänään koulu kolme tuntia aiemmin ku ois pitäny, onneks, sillä oon niin päiväunien tarpeessa :D ..ennen mitään illan bailuja!
Mulle on kertyny puhelimeen ihan liikaa turhia kuvia, mutta ne sopiikin tähän postaukseen ihan hyvin. 

[1.] olin kipeenä ja atte piristi mua mäkkärin pirtelöillä kotiin tullessa! [2.] herkuttelua terveelliseen tapaan [3.&4.] GHD-koulutuksen kiharapehko!


[5.] lenkille hop! [6.] apua, jännitti tää värjääminen ja nyt tuntuu että väri ois saanu olla jopa asteen tummempi [7.] töissä pirteenä [8.] ja taaas herkuttelua

[9.] kiharaa ja glitteriä vappuun [10.] aamulla pirteenä kouluun

[11.] herkkuaamupala = banaania ja vaniljarahkaa [12.] eväänä töissä mansikoita, kiiviä ja graninin appelsiinimehua

[13.&14.] kotona hengailua aten kollareissa :D

Nyt riennän peiton alle hetkeks, sillä muuten voi olla aika väsynyttä tyttöä illalla!
HUISIN KIVAA VAPPUA !! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥