7. toukokuuta 2013

aiemmin juoksin mä silmät kii, mut sit mä törmäsin enkeliin


Moiiii! Mitä teille kuuluu? Tultiin äsken lenkiltä - Atte tosin pyöräili. Ulkona rupes just satamaan vettä, joten kiitän onneeni ettei oltu enää matkalla kotiin silloin kun ensimmäiset pisarat tippui taivaalta :D En jaksanu tänään mennä salille, joten onneks tuo lenkki vähän korvas sitä. Meille eilen koulussa sanottiin, että pitää varautua jotta koulupäivä venyy, joten en varannu bodypump -tuntia. Ja kuinka ollakkaan, meidän koulupäivä kesti huikeet kaks tuntia! Ja enää en mahtunu sille tunnille. Niin mun tuuria! 


Koulupäivän huitelin menemään violetissa paidassa, joka piristi päivää huimasti! Vaikka meillä alkoikin vasta klo 12 koulu, niin tunsin itteni tosi väsyneeks tai jotenkin sit vaan ei oikein jaksanu kiinnostaa taitajien järkkäily :D
Mun teki mieli tänään tosi paljon grilliruokaa, mutta koska me ei saada grillata parvekkeella, eikä kyllä edes omisteta grilliä niin piti tyytyä uunissa/pannulla tehtyyn ruokaan. Tämmöstä taioin pienen kauppareissun jälkeen


Kanaa tacomausteella, savuporo-paprikaseoksella täytettyjä tomaatteja, kesäkurpitsaa ja paprikaa maustettuna grillausmausteella, reiskoja ja pestoa. Tää oli kyl yllättävän hyvää, mutta oon sata varma että ois ollu tuplasti parempaa grillattuna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥