28. toukokuuta 2013

ei etäisyys, ei vuodetkaan, ei mikään meitä erota


Mun sunnuntai-ilta kului ihanaisen Karoliinan seurassa kaupungilla. Mentiin teletappikukkuloille istuksimaan ja juteltiin. Juteltiin aivan kaikesta ja oli jotenkin vapauttavaa puhua asioista, koska tietää että toinen ymmärtää ja ajattelee samalla tavalla. Ja muutenkin, mun ja Karon yhteydenpito on nykyisin lähinnä vaan puhelimen ja facebookin välityksellä, joten oli tosi kivaa jutella ihan kasvokkain! Ja tottakai meillä oli myös kamerat mukana, joten tuli niitä kuviakin otettua :-)


Siinä parhaimpia otoksia! Samalla kuvissa näkyy mun uus hiusväri! Viime torstaina me värjättiin se samainen liukuväri mikä tehtiin ekan kerran noin kuukaus sitten. Ensimmäisellä kerralla väri ei kait sitten tarttunutkaan kovin hyvin mun supervaalennettuun tukkaan, mutta ehkä tää nyt pysyis! Tykkään ite tästä hurjan paljon  Mutta mitäs mieltä te ootte? :-)

4 kommenttia:

  1. Voi muru, ihana postaus <3 oon kyllä niin samaa mieltä siitä, et keskustelujen myötä tuli tosi vapautunu olo ja muutenkin oon kyllä kaivannu noita höpöttelyhetkiä ihan kasvokkainkin <3

    VastaaPoista
  2. Oottepa kauniita.:) Ihanat sun hiukset, tykkään.<3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥