3. toukokuuta 2013

keväiset asukokonaisuudet

Tässä odotellessani yhtä sähköpostia väsäilin parit kollaasit polyvoressa pitkästä aikaa! Viimeksi kokosin mieleseni asut mustien farkkujen ympärille niin arkeen kuin juhlaankin (KLIK!) ja tällä kertaa päädyin vähän keväisempiin kokonaisuuksiin. 


spring clothes

En kyllä ite ainakaan vielä pukisi shortseja päälleni tuonne ulos, paitsi sitten sukkisten tai legginsien kanssa. Mutta enivei kokosin asun farkkushortsien ympärille. Mun mielestä farkkuun sopii kivasti pitsi ja pitsiin vaaleanpunainen. Biker-mallinen takki mun olis ehottomasti saatava, varsinkin tuossa oleva on mun mielestä tosi kivan mallinen!

spring clothes

Tässä asussa oleva bleiseri on myöskin mun hankitalistalla! Bleiseri tuo asuun kivasti ryhdikkyyttä, vaikka muuten asu koostuukin rennoista yksilöistä. Laukussa ja balleriinoissa niittejä, sekä kultaiset korut! Tuo turkoosipaita on vähän samantapainen kuin minkä itse ostin Bik Bokista (edellinen postaus) ja se oli nappi valinta, sillä se sopii asuun kuin asuun!

Mitäs mieltä te ootte asuista? :)

2 kommenttia:

  1. Mä olen myös innostunut tänä keväänä bleisereistä. Tosi kivoja ja pitää saada lisää :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥