26. toukokuuta 2013

mutta kun katson sua mä olen tyttö hiljainen

HELLO YOU ! Tulin näyttäytymään täällä blogin puolellakin tässä odotellessani Karoliinaa viettämään mun kanssa laatuaikaa! Ihana nähdä sitä misua pitkästä aikaa!

Aivan super kauniit säät on nyt viikonloppuna ollu! Eilen lauantaina me oltiin aamusta iltaan A:n porukoiden mökillä. Miesten tehdessä raskaampia hommia me naiset otettiin aurinkoa - mä tosin sain enemmän sitä punaisuutta kun rusketusta.. Mun toinen käsivarsi on ihan punanen ja toinen lähes vitivalkonen :D En oo yleensä palanu näin helposti? Mutta sain myös rusketustakin - eli nyt on tän kesän eka rusketusraja hommattu! Enivei, mökillä me syötiin hyvin ja ennen lähtöö käytiin vielä saunassa! Puusauna on vaan niin superkiva, tykkään paljon enemmän kuin sähköllä lämmitettävästä saunasta :--)


Tänään menin aamusta jo töihin ja siellä vietin aikaani reilu viis tuntia. Töiden jälkeen me käytiin citymarketista ostamassa uudet tuolit ja pöytä parvekkeelle, mutta siellä on kyllä niin tuskasen kuuma olla kun aurinko paistaa ihan suoraan! 



Vielä olis ens viikko koulua ja sitten koittaiskin se kauan odotettu kesäloma..Samalla tässä lähenee mun inttileskeys, mutta onneks tässä eletään päivä kerrallaan! :-)


6 kommenttia:

  1. Ootko sä värjänny tukkaa ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon, torstaina laitettiin ne samat värit harjassekotuksella ku oli nii paljo haalistunu se edellinen, nyt tykkään!:)

      Poista
    2. tuo on hirmu kiva !! :)

      Poista
    3. kiitti, tykkään itekin ! :)

      Poista
  2. Ihana muru <3 oli huippuu nähä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiin oli ihan superia !! <3 toivottavasti ei oo taas ikuisuutta seuraavaan kertaan!

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥