6. toukokuuta 2013

Oriflame Maxilash 3D mascara

Moikka kaikki! Mun viikonloppu hujahti nopeesti, oisin niin hyvin voinu tänäänkin nukkua pitkään ja nauttia ihanasta auringosta - mutta ei. Perjantaina meillä oli pieni kisastudio kera dippivihannesten sekä jauhelihavoileipien. Lauantai-illan olin töissä mutta onneks kerkesin viimeisen erän kattomaan kokonaan! Jäätiin anoppilaan yöksi ja sunnuntaina poikettiin aten mummin luona herkuttelemassa. 

Mutta nyt pidemmittä puheitta mun oriflamen pieneen tilaukseen! Mun eräs ystävä rupesi nyt tässä kuukaus tai pari sitten oriflamen myyntiedustajaks. Olin jo pitkään kaivannut uutta ripsiväriä - nyt kun ei niitä ripsipidennyksiäkään ole! Ja oriflamen pääsiäistarjouksissa sattui yhtenä päivänä hyvältä kuulostava ripsari hintaan 3,90e (norm. n. 17e)! Mun oli pakko tarttua tarjoukseen ja vihdoin viime viikolla sen sain (olenko vähän aikaansaamaton kun en päässyt sitä aiemmin hakemaan?!). 
Nyt viikonlopun yli sitä testailleena voin todeta että kyllä on nykyisin ripsarin laittokin melkosta rakettitiedettä :D Joka toinen päivä onnistuu ja joka toinen ei ollenkaan! Ehkä joskus vielä opin.


Kyseessä siis maxilash 3D mascara, jonka levitysharjas on kampamainen. Toiselta puolelta hiukan tiheämpi. Sen yhden kerran kun onnistuin, ripset näytti todella tuuheilta ja pitkiltä! Mutta tällä on myös hyvin helppo tehdä paakkuiset ripset. Joka päivä kuitenkin tykästyn tähän enemmän ja enemmän vaikken aina onnistukaan! Jossain levitysohjeissa oli että joku käyttää vain toista puolta kammasta, mutta mun mielestä mun ripset tarvii molemmat, jotta väriä saa myös ripsen kärkiin.
Onko teillä kokemusta tästä ripsiväristä? Miltä tää teistä kuulostaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥