7. kesäkuuta 2013

I know everything happens for a reason, but sometimes I wish I knew what that reason was

Eilisen pienen purkauksen myötä päätin, että en anna nyt tän bloggerin temppuilun masentaa mua. Nyt kuvien lisäyskin toimii, joten eilisestä asiaa.

Nukuin vapaapäivän kunniaks taas pitkään ja päivästä suuntasin mun serkun kanssa kaupungille. Kierreltiin kauppoja ja tosiaan onneks en löytänyt mitään kivaa, sillä mun kukkaron nyörit ei ois antanu periks edes vitosen toppiin. Päädyttiin lopulta syömään Hyve&Paheeseen, jossa tilattiin ihanaa broileriwokkia! Kuulumisia saatiin pitkästä aikaa vaihdettua kivasti, vaikka mulle tulikin lopulta kiire salille uutta ryhmäliikuntatuntia testaamaan!
Löydettiin viime viikonloppuna anttilan tarjouksesta tuollaiset turkoosit jäätelökupit, ihanat!
Eilinen asu koostui viime kesänä ostetuista ihanista cubuksen farkkukankaisista shortseista sekä bikbokin jo tutuksi tulleesta turkoosista topista!
Tän viikon mun tukka on ollut poikkeuksetta joka päivä kiharaisella sivuponnarilla.
Eilinen broileriwok!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥