9. kesäkuuta 2013

pikaiset kuulumiset

Moikka! Mun pitäis olla kohta jo valmistautumassa töihin lähtöön illaks, mutta ajattelin nyt hetken vielä viivytellä koska nyt ei yhtään huvittais alkaa laittaa hiuksia tai meikkaamaan. Halusin tulla nyt postaamaan teille eilisestä, vaikkei mulla kuvia olekaan. 

1. Ylioppilasjuhlissa 2. Mun nimen pitäis olla noissa coca-colan uusissa pulloissa, mut en oo löytäny vielä yhtään omalla nimella varustettua pulloa.

Jo pari kuukautta sitten oli puhetta että lähdetään Aten perheen + me miniät kesken keilaamaan Cosmiciin sekä vietetään päivää ja iltaa yhdessä. Päiväksi lopulta sovittiin eilinen ja oli ihan hurjan kivaa, joten siks mulla nyt niitä kuvia ei oo ollenkaan. Nähtiin iltapäivällä Cosmicissa keilailun merkeissä ja keilattiin naiset ja miehet keskenään jotta olis tasaväkiset pelit :-D Sieltä jatkettiin sitten A:n veljen ja hänen perheen luokse, jossa luvassa oli grillailua ja saunomista. Ruokana oli raikasta salaattia, kahenlaisia pihvejä, grillitassuja ja makkaraa. Tulihan siinä juotuakin muutamia illan kuluessa. Keilattiin playstation movella sekä pelattiin buzzia! Vaikka oonkin ihan surkee siinä, koska oon tooosi huono veikkaamaan mitään niin oli silti tosi kivaa! :-) Tuommosia iltoja lisää!

1. Oon tosi laiska kokkaamaan itelleni mitään ruokaa jos oon yksin. Viime viikon ruoka työpäivän jälkeen. 2. Irtokarkki-ilta!
1. Käytiin perjantaina grillaamassa läheisellä laavulla. 2. Uusi kukka, jonka ajattelin keittiöön, mutta joka päätyikin parvekkeelle.

Nyt mun on pakko rueta laittamaan itteäni kuntoon ja pakata tarvittavat tavarat laukkuun, sillä meen illaks töihin ja jään sitten mummin luokse yöksi, jotta aamulla oon taas reippaana töissä! Ajateltiin poiketa torikirpparilla vielä ennen bussin lähtöä. :-) Kivaa sunnuntaita teille muruset! 


2 kommenttia:

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥