5. kesäkuuta 2013

se ei halunnu mua, vaik mä halusin sen

MOOI! Mulla oli hirmunen halu tulla höpisemään tänne jotai vaikkei nyt niinkään oo mitään tärkeempää asiaa :-D Eikä tuo kollaasikaan liity mitenkään viime päiviin. Pari kuvaa mitkä löysin selaillessani Karoliinan ja mun yhteisen sunnuntai-illan kuvia.

Maanantaina käytiin tosiaan kaverin kanssa jäätelöt nauttimassa auringon paahteessa jokiasemalla, hassua sekin että se mun ässämix-mehujää kerkes sulaa ennen kuin olin edes kerennyt syödä puoliakaan. Myöhemmin menin tyttöjen kanssa loikoilemaan rannalle auringon ottamisen merkeissä ja tulihan siinä kuulumisiakin vaihdeltua ihan kivasti!
Eilisaamun ja tän aamun olin töissä ja molempien vuorojen jälkeen oon raahautunu salille bodypumppiin. Ehkä aika hullua tämmösillä helteillä lähtee itteensä rääkkäämään, mutta onneks on ilmastoitu sali! 

NIIN ja yks asia mikä mun on pitäny tänne teille kertoo on, että windows puhelimille on tullu instagramin korvike instance. Mun mielestä se ei oo yhtä hyvä, mutta ehkä pahimpaan ig-ikävään se välttää. Instance ei vissiin eroa oikeesta instagramista muuten kuin että lisätyt kuvat ei tuu niin julkiseks kuin ig:ssä (joten siis tykkäyksiä ei tuu) ja muokkaukset on paljon huonommat. Muita eroja en oo huomannu/kuullut. Ja muthan löytää ig:stä nimellä roosaiina.

Tulipas sekava asiasta asiaan hyppivä postaus, joten ehkä parempi nyt sanoo heipat näiden parin lempparibiisin merkeissä 

Mikael Gabriel ft. Heikki Kuula - Ykspuolista rakkautta


Adelén - Bombo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥