2. kesäkuuta 2013

yesterday and today

Eilisaamu mulla alkoi jo melko aikaseen, kiirehdin suihkun kautta mun serkkujen luokse laittamaan kolmet hiukset juhlakuntoon jo heti aamu seittemän aikaan! Mun serkku valmistui eilen ylioppilaaksi. Juhlissa vierähtikin sitten iltapäivään asti ja ilta me istuttiin aten kanssa kaksin meidän parvekkeella juoden muutamia ja pelaten korttia - siihen asti kunnes itikat hääti meidät sisälle!


Mun juhlamekkona toimi viimetipassa nellyltä tilattu mekko! Mulla oli kyl vähän kemiat hakusessa tuon mekon kanssa, mutta kunnialla selvisin silti. Kenkien virkaa toimitti mun viime vuotiset yo-kengät siihen asti kunnes teki mieli vaihtaa balleriinat jalkaan :-D

Tänä aamuna herätessä ihmettelin suuresti sillä olin nukkunut 14tuntia putkeen, kello oli yksi päivällä kun ensimmäisen kerran avasin silmät :-D Ihan huikee tunne oli, sillä en edes muista milloin viimeksi olisin saanut nukkua niin kauan kuin haluan/nukuttaa. Ihana kesäloman aloitus! Huomenna paluu arkeen, tosin työviikko mulla alkaa vapaapäivällä, jonka jälkeen tiistai ja keskiviikko on töitä ja taas vapaata. Ihan kiva näin, vaikka ensin marisin kaikille siitä kuinka vähän saan tehdä töitä kesäkuussa. Mutta kerkeänpähän lomailla! Heinäkuussa mulla on enemmäin kuin aikaa painaa töitä vaikka joka päivä! :-)

Päivällä me käytiin pyörähtämässä hennesillä ja anttilassa. Kotiin tultua siivottiin koko kämppä ja tehtiin ruokaa! Nyt pitäis keksiä jotain ajanvietettä ysiin asti, sillä silloin alkaa subilta leffa, joka meinattiin kattoa! Byee ja ihanaa kesäloman alkua kaikille! Ja suuret onnittelut ylioppineille ja muille ammattiin valmistuneille! 

4 kommenttia:

  1. vooii ihana muru ♥ tuo mekko kyllä sopii siulle, vaikka vaikeuksia olikin ollu :) kääks, miulla alkaa työt huomenna, jännittäää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykkään kyl itekki tuosta kaikesta huolimatta :-D kiitti ihana♡ älä stressaa, osaat hommas ja hyvin siellä menee ;) pien viel peukkuja ja varpaita sulle ;D ♡

      Poista
  2. Oi kun oot ollu nätti♡ Tuo mekko on ihana !

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥