16. heinäkuuta 2013

kotiväkipäivän asua

Heips! Tulin just töistä, halusin välttämättä kotiin nukkumaan, vaikka joudunkin aamulla jo heti takasin menemään bussilla. On vaan niin paljon kivempaa nukkua omassa sängyssä, vaikka yksinäistä onkin. Lasken jo päiviä milloin saan nukahtaa miehekkeeni kainaloon pitkästä pitkästä aikaa! Anteeks nää mun ainaiset höpinät armeijasta ja mun inttileskeydestä :-D

Mutta mutta, mun oli tarkotus tulla heittämään lauantaisen kotiväkipäivän asukuvat, jotka nappasin kylläkin jo perjantaina samalla kun päätin mitä aion laittaa päälleni.
Käyttöön pääsi Hennesiltä kotiutettu uusi toppi/mekko, millä nimellä sitä nyt haluaakaan kutsuaa :-D Tykkäsin itse asusta ihan mielettömästi, niin yksinkertaisen siisti. Lauantaina lisäilin vielä hopeiset guessin korut kaulaan, korviin ja ranteisiin. Mitäs te tykkäätte siellä ruudun toisella puolen ? :-)

Odotan huomista jo kuin kuuta nousevaa! Mun pitäis kärvistellä ensin kuusi ja puoli tuntia töissä, jotta illalla pääsen moikkaamaan A:ta. Tehdään A:n ja mun yhteisen kaverin kanssa pikavisiitti Kajaanin varuskuntaan, sotilaskotiin siis lähinnä :-D Mun on pakko nyt mennä jo nukkumaan, jotta aika kuluis nopeemmin! Heippaaa 

4 kommenttia:

  1. Kaunis oot muru<3
    Mä lasken päiviä kun saan sut tänne!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sinä ihana<3 oiii !! pari viikkoa karkeesti laskettuna vielä ;)

      Poista
  2. Ihana asu! Tykkään tosi paljon, jus tosi siisti ja tyylikäs :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥