8. heinäkuuta 2013

TJ ikuisuus

Moikka kaikki! Me eilen tultiin kotiin ihanalta viikonloppulomalta, mutta juttua siitä luvassa myöhemmin! 
Mun mies lähti tänään armeijaan. Fiilikset on aika haikeet, enkä oikein halua vielä ymmärtää/tajuta koko asiaa. Mun tunteetkin heittelee laidasta laitaan, enkä oikein tiedä mitä sanoa. Nähtiin äsken mun kaverin kanssa (jonka mies siis myös lähti tänään armeijaan) ja puitiin asioita ja yritettiin saada hetkeksi muuta ajateltavaa.

Enivei! Mun tilaama H&M:n paketti tuli vihdoin perjantaina, jonka siis hain eilen reissusta tultua. Tilaus oli erittäin pieni ja A:lle tilatut uimashortsit lähtee palautukseen, sillä ostettiin Jumbosta samanlaiset reissussa ollessa :-) Itelleni tilasin ainoastaan kengät, joista oon erittäin onnellinen!
Satuin juuri sopivasti Hennesin aleen, sillä näitä oli vielä omaa kokoani jäljellä silloin. En ole koskaan ennen omistanut valkoisia kenkiä, joten kauhulla odotan kuinka kauan nää säilyy valkoisina :-D Mutta rakkautta ensi silmäyksellä!
Yritän parhaani mukaan päivitellä tänne, vaikka todennäköisesti aika kiireinen viikko tiedossa. Haluankin pitää itseni kiireisenä, jotta aika kuluisi nopeammin ja jotta tottuisin tähän uuteen elämäntilanteeseen :-) Nyt mun on suunnattava töihin, yritän pysyä vahvana! Heippa ja super kivaa viikkoa teille! 

4 kommenttia:

  1. Mulla on samanlaiset kengät mutta mustana. Nuo valkoisetkin on ihanat!:) Varmasti rankaa olla erossa niin pitkään toisesta, mutta kyllä sää pystyt siihen.<3 Sitten on taas ihana nähdä pienen tauon jälkeen.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi mustat haluisin kans !:) on, tää tuntuu melkein maailman lopulta :D kiitos tsemppikommentista<3

      Poista
  2. Koita jaksaa muru <3 päivä päivältä se voi olla jo asteen verran helpompaa, mutta vaatiihan se aikaa ennenku siihen tottuu, jos tottuu :/ Mutta ainakin siulla on kokoaika jotain mitä odottaa, nimittäin viikonloppuja ja muita lomia!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥