8. elokuuta 2013

sido solmu, niin että sattuu, etten mä koskaan enää usko vapauteen

Hah, otsikko ja postaus ei liity toisiinsa mitenkään, mutta toi kappale vaan soi päässä all the time (Riku Torkkeli - Sido mut sun sydämeen)! Mun piti lähtee Energyn HIIT-tunnille ja pitäis lukea ruostin sanoja huomiseen sanakokeeseen, mutta koti kiiltää kohta puhtauttaan ja blogikin sai kaipaamaansa huomiota. Miten se aina meneekin niin, että tekee kaikkea muuta kuin pitäisi juuri sillä hetkellä? 
Instagram-fiilistelyä, kun A jätti tabletin mulle täks viikkoa. Mut löytää ig:stä nimimerkillä roosaiina
Tuliaisia Turkin rannikolta. DNKY:n ihana kesäisen pirteä tuoksu ja talvisempiin iltoihin Dieselin Loverdose, joka multa kyllä löytyy jo entuudestaankin (olen vain hävittänyt sen)
Tiistaiset ostokset kaupungilta. Enkun kirja (jee!), uusi kalenteri sekä mun luottofarkut Vero Modasta (näähän siis on varmaan jo kuudennet samanlaiset!)
Maanantaina tehdyt ripset timantteineen, rakkautta. Pituutta löytyy 12mm ja 10mm C-kaarella
Väsynyt koirakaveri, joka ei tänään jaksanut edes lenkkeillä aiemmin päivällä. Uusi yritys myöhemmin illalla
Tykkään kirjoitella kalenteriin kaikki pienetkin jutut ja tapahtumat, jotka jollain tapaa liittyy muhun tai mun elämään! Oikeestaan en varmaan vois ees elää ilman kalenteria
Lisää tuliaisia. Yeni Raki Turkista ja KitKat-patukat Odessasta. Pääsispä itekin ulkomaille, olis niin kivaa!
Uusi urheilutoppi H&M:ltä, näitä vois kotiuttaa ihan jokaisessa värissä!

2 kommenttia:

  1. Mulla on just nuo samat Vero Modan farkut punasina! :D Ihan täydelliset ♥ Oon yrittäny jo kauan ettiä niitä mustina, tuloksetta.. Ehkä mullaki vielä tärppää joskus :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on ihan täydelliset <3 voii, toivottavasti löytyy !:)

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥