5. syyskuuta 2013

boom kah ei jäädä himaan jumittaa

Kivaa torstai-iltaa ihanat! Mulla oli ajatuksena tänään kuvailla teille päivä kanssani -postaukseen kuvia, mutta se jäi jo aamusta asti, olin kerennyt nollata aivoni yön aikana niin totaalisesti, että ihan unohdin :-D Yritän joku toinen päivä. Jos teitä siis kiinnostaa sellainen postaus? Postaustoiveita saa toki kertoa :-) 
Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja suuntasin salille! Uusin salikorttini ja otin asiakkuuden, nyt mun on pakko käydä siellä ja mulla on kolme ja puoli kuukautta aikaa päästä mun tavoitteeseen tai ainakin lähemmäs sitä, jonka asetin itselleni A:n lähtiessä armeijaan. Kävin myös ensimmäistä kertaa solariumissa. Jännitti. Olin 10min ja varmaan kankeempi ku rautakanki siellä maatessani. Haha. Enhän ees nähny mitään kun oli ne suojalasit silmillä :-D Mutta tykkäsin. Jos nyt meen joskus toiste niin toivottavasti osaan rentoutua ja unohtaa kaikki ajatukset sen huoneen ulkopuolelle. Tuloksia mun ihossa ei varmaankaan ole odotettavissa kovin nopeasti, sillä en oo helposti ruskettuvaa tyyppiä. Nyt meen tekemään jotai iltapalaa ja voisin katsoa muutaman jakson Carrien päiväkirjaa tallenteista. Hejdå  

2 kommenttia:

  1. Päivä kanssani-postaus kuulostaa toooosi hyvältä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täytyy rueta suunnittelemaan sitä :-)

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥