10. syyskuuta 2013

nipistä mua, että herään ja huomaan, jos tämä on unta

Moikka taas! Aikaa on taas kulunut viimeisimmästä postauksesta jokunen tovi. Nyttenkin väsymys on melkoinen ja haluaisin vaan kiireesti peittojen alle nukkumaan. Mutta pieni katsahdus viime päiviin ja mun kuulumisiin ois varmaan ihan paikallaan :-) Kuvat on julkaisemattomiksi jääneitä kuvia viikonlopulta sekä jostain elokuulta.
Mulla alkoi viime torstaina jo viikonloppu, sillä perjantai me saatiin vapaaksi, tai siis etäpäiväksi. Vaan eipähän niitä tehtäviä juurikaan tullut tehtyä ja ne oiskin sitten huomenna edessä. Just niin mua. No perjantaina me käytiin kavereiden kanssa torilla syömässä vietnamilaista - ja ai hurja että mä rakastan sitä ruokaa! Pyörittiin kaupungilla ja sitten alkoi mun ja mun luokkalaisen yhteinen työharjoittelupaikan metsästys. En olisi koskaan voinut uskoa kuin vaikeeta se on! Vaikka kampaamojakin on jokikisellä korttelin kulmalla, niin silti. 
Lauantaina keksin heti aamulla, minne haluan harjotteluun! Siinä moitin itseäni kuinka en ollut aiemmin keksinyt ja sitten tuli kiire, jotta kerkeän varmasti ensimmäisenä sinne :-D Herätin miehekkeeni ja lähdettiin kohti kaupunkia ja kävin ihan ensimmäisenä paikkaa kysymässä. Jouduin silloiseksi harmikseni jäämään odottamaan soittoa maanantaihin. Odottavan aika tuntuu aina niin pitkältä. Ajeltiin kaupungilla ja yritettiin keksiä jotain tekemistä ja lopulta päädyttiin lähtemään mun äidin luokse grillaamaan illaksi.
En tiedä mikä muhun iski viikonloppuna, mutta lauantai aamuna leivoin sämpylöitä ja sunnuntaina tuli tehtyä kinkku-juustosarvia. Ja grillipihvit on vaan niin hyviä! Harmi kun pimeys ehti lauantaina tulla ennen kuin olin kerennyt juuri ottamaan mitään kuvia. 
Sunnuntaina me vaan oltiin, eikä oikeestaan tehty mitään ihmeellistä. Toisaalta ne hetket on just parhaimpia :-) Maanantai saapui taas mun mielestä aivan liian nopeesti ja kyttäsin toki puhelinta koko päivän odottaen puhelua sieltä mahdollisesta tulevasta harjoittelupaikasta. Mutta tietysti puhelu tuli juuri silloin kun olin salilla käymässä ohjaajan kanssa läpi mun saliohjelmaa. Onnekseni kuitenkin sain harkkapaikan sieltä mistä sen halusin ja saliohjelmakin vaikutti aika kivalta. Odottelen vain sitä että pääsen salille testaamaan kuinka se todellisuudessa toimii mulla :-) Tää viikko vaan tuntuu niin kiireiseltä, että varmaan joudun lykkäämään saleilun ensi viikolle.
Eilen illalla näin pitkästä aikaa mun ihanaa ystävää. Käytiin Bar Playssa syömässä Play Burgerit ja pyörähdettiin nopeasti kaupungilla, kunnes suunnattiin katsomaan salkkarit kaverini luokse. Tänään taas oon ollut ensin koulussa kahdeksan tuntia, jonka jälkeen kerkesin leikkaamaan mun veljen hiukset, kun sitten taas olikin jo aika juosta Kimmeliin katsomaan KC Professional:in hiusnäytöstä. Huh. Ja keskiviikko ja torsai on lähes yhtä täyteen buukattuja kuin tämäkin päivä. 
Että tämmöistä mun viime päiviin on kuulunut. Mitäs sinne ruudun toiselle puolen kuuluu? :-) Jaksokohan kukaan edes lukea tällaista kilometripostausta, jota multa harvemmin tulee. Koosteena sanottakoon, että ihanat säät on suosinut viime päivien aikana, harjoittelupaikan saaminen sieltä mistä sen halusi on ihan mahtavaa, ja hyvien uutisten kuuleminen armeijajutuista auttaa vain jaksamaan eteenpäin, pieniä muutoksia on tulossa tän kuun aikana elämään muutenkin jaja mitäs muuta. No kaikinpuolin vaikka väsymys painaakin välillä päälle rankkojen päivien takia, oon silti yhtä hymyä! :-) Ihanaa viikkoa muruset! 

2 kommenttia:

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥