29. joulukuuta 2013

christmas gift

Tulin nyt esittelemään teille sen yhden joululahjan, josta joskus haaveilin, enkä koskaan uskonut sitä saavani! Lahjasta on kiittäminen mun erittäin hyvää ystävää Petraa. Iso kiitos vielä! 
Petra oli tehnyt itselleen tällaisen ja esitteli sen syksyllä blogissaan. Olin jo silloin kateudesta sokea, haha. Tää on vissiinkin siis itse tehty ja tommoiseen pleksilasiin on liimattu seinätarra ja that's it! Tämän paikka on meillä makuuhuoneessa, ihan jo tekstinsäkin takia. Tuo kivaa vanhanajan huoletonta tunnelmaa, sillä kehykset eivät ole niin prikulleen täydellisesti maalattu valkoisiksi.
Mun oli tosi vaikeaa löytää paikkaa missä kuvata tää teille, sillä tekstin varjot tulivat näkyviin laittoipa ton mihin kohtaan vain. Joten antaapi mennä nyt näin sitten :-D Mitä te ootte mieltä tämmöisestä ideasta sisustuksessa? :-) Lisäksi mun joululahjoihin lukeutui uusi paistinpannu, muutamia muita keittiötarvikkeita, lady gaga- tuoksu, lahjakortti s-ryhmälle, Iittalan kartio kaadin, pipo, villasukat etc. sellaista pientä ja mukavaa. Nyt kuitenkin kivaa sunnuntai-iltaa sinne ruutujen toiselle puolen 

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana, täyttä rakkautta.<3 Mulla on suunnitteilla kans tuollainen. Löysin kirpparilta vanhan ikkunakehyksen mut siihen pitäs ostaa vielä tarra.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on <3 vau, huippua ! :) nyt vaan kaupoille!

      Poista
  2. Apua en ois uskonu että tää saa ihan oman postauksen :o
    Ole hyvä, ihana että oli mieluinen<3 Mä tiesin heti mitä hommaan sulle joululahjaks kun ihastuit siihen mun ikkunanpokaan :) Tosin ihan kokonaan en kiitosta voi itelleni ottaa, koska mä en raskauden takia uskaltanu alkaa maalata tota vaikka ne maalit turvallisia onkin, niin Toni hoiti sen homman :D Mä vaan ohjeistin mitä pitää tehdä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, kiitos siinä tapauksessa myös Tonille ! :) en mie olis itte koskaan saanu tämmöstä aikaseks tehtyy koska oon surkee kiertää kirppareita, tai mitään muitakaa paikkoja josta oisin löytäny tommosen ikkunakehyksen :D

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥