9. tammikuuta 2014

favorite make-up products

Hellou! Tiistaina starttasi mun parturi-kampaaja opintojen viimeiset viisi kuukautta käyntiin ja niistä viidestä kolme kuukautta vain enää koulua! Viimeiset kaksi kuukautta olen työharjoittelussa, jonka jälkeen mun kaiken mukaan pitäisi valmistua. Selvisi kuitenkin että tie on pitkä ja kivinen ennen ammattipätevyyden saamista, joten ei auta kuin ylittää itsensä ja omat taitonsa ja saada kaverit, kummit ja kaimat kasaan, jotta oppari, kampausprojekti etc. valmistuvat niille määrättyihin päiviin mennessä. Päätin kuitenkin suoda tälle blogillekin hieman aikaa ja esitellä teille pari lempparituotetta kosmetiikan puolelta, joihin ensin ihastuin ja sittemmin rakastuin ja joita ilman en ehkä enää osaisi elää.
Estée Lauder Matte Perfecting Primer. Mun iho on sekaiho ja rasvoittuu päivän mittaan t-alueelta. Ensin kokeilin testerinä Lumenen matta primeria, mutta mun mielestä se ei ollut tarpeeksi hyvä tai se piti pienen hetken ihon mattana, mutta kiilto puski läpi. Sain myös Sokokselta testeripurkkiin tätä Lauderin primeria joskus marraskuussa, vaikka tiesin hinnan tulevan kirpaisemaan, jos tämä olisi hyvä. Jo yhden pienen testerin käytettyäni huomasin kuinka mun iho pysyi monta tuntia pidempään paljon mattaisempana kuin koskaan aiemmin. Mun oli pakko saada ihan oma purkki tuota! Hintaa tällä oli vajaa neljäkymppiä, mutta maksaa itsensä takaisin riittoisuutensa takia. Tykkään tuotteen tuomasta tasaisuudesta iholla, meikkivoiteen levittäminen tasaisemmin onnistuu helpommin tämmöisellä tumpelolla, joka ei jaksa paljoa keskittyä meikkipohjan tekoon :-D Oon kuitenkin huomannut ettei tätä tulisi käyttää päivittäin, sillä mun ihohuokoset tukkiutuvat todella helposti ja oonkin saanut pari ihanaa näppyä koristamaan kasvojani. Sinänsä hyvä, jotta tiedän mitä alueita mun tulisi välttää päivittäin peittämästä primerilla. Puhdistan myös meikin nykyisin todella hyvin pois iltaisin, sillä näpyt ei oo kivoja!
Malu Wilz Lifting Concealer. Mulla oli etsinnöissä uusi valokynä lokakuun puolella ja sainkin apua eräältä kosmetologilta etsiessäni juuri mun kasvoille sopivaa ja mun tarpeeni täyttävää valokynää. Menin ensin itse kysymään onko Lumenen valokynä hyvä mulle, mutta sain vastaukseksi, että se on hyvä, muttei ehkä tarpeeksi vaalea sun kasvoille. Mun kasvot on todella vaaleet ja mun on oikeesti vaikea löytää sopivan sävyistä meikkivoidetta, BB-voiteesta puhumattakaan. Myyjä ohjasi mut Malu Wilzin hyllyn luokse ja ehdotti tätä ja sanoi tämän tuotteen myös kosteuttavan ihoa samalla. Mulla on itseäni häiritsevät juonteet silmien alla, jotka voivat johtua esimerkiksi silmänalusihon kuivuudesta, tai sitten ne ovat vain synnynnäinen piirre. Siksi mun silmät kuulemma tarvitsevat valoa. En ollut koskaan aiemmin nähnyt tai kokeillut yhtä vaaleaa melkein valkoista valokynää ja hinnaltaankaan tää ei ollut paha, vain noin 15euroa. Tuote levittyy helposti ja tykkäänkin taputella tän sormin kasvoille meikkivoiteen päälle. Siltikään en koe näyttäväni pandakarhulta, vaikka siitä varoitellaankin :-D

Ootteko te kokeilleet kumpaakaan näistä tuotteista? Kerroin vain oman mielipiteeni ja kokemukseni tuotteista, enkä yleensä kirjoita tämmöisiä postauksia sillä en ole mikään ammattilainen alalla. Molemmat vain tuntuivat esittelemisen arvoisilta, sillä ovat nousseet lyhyessä ajassa ykköstuotteiksi.

4 kommenttia:

  1. Oih, nää molemmat kuulostaa semmosilta mitkä vois hyvin löytyy vaikka miunkin meikkipussukasta! :o Tosi hyvin oot kummastakin kirjottanu, vaikka et alan ammattilainen ookkaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep jos noi ostat ni siut sen verran hyvin tuntevana voisin veikata että ihastut ainaki toiseen ! :-D ja kiitos karoliina :-)

      Poista
  2. Hei!

    Sinulla on aivan mielettömän ihana blogi - sujuvaa ja selkeää tekstiä, kauniita kuvia ja sitäkin kauniimpi kirjoittaja :) Liityin lukijaksesi <3

    Käy ihmeessä kurkkaamassa myös minun blogini, jos kiinnostaa! :)

    <3: http://blomqvistsofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon, ihana kommentti!:) tervetuloa seurailemaan ♡

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥