27. huhtikuuta 2014

270414

Mun viikonloppu on ollut työntäyteinen ja vielä pitäisi jaksaa pari päivää ennen vapaapäiviä :-) (vai lupauduinkohan töihin sillonkin?) Enivei, me tässä mietitään tän päivän ruokaa, kiinalainen takeaway houkuttelis mua ennemmin kuin itse kokkailu näin sunnuntaina :-D Mutta saa nähdä, tiedä vaikka päädyttäisiin grillailemaan!


Postauksen kuvien virkaa pitää nyt mun uusi jakku Seppälästä. Ihan mahti ostos! En kadu hetkeäkään, vaikka sovituskopissa hiukan mietityttikin ja taisi siinä ''onko tää hyvä'' -viestikin lähteä erääseen numeroon.. En tiedä jääkö tossa tarkoituksella hihat hiukan lyhyiksi, mutta tykkään kääriä hihansuut muutenkin hiukan ylemmäs, sillä käytän jakkua vapaa-ajan lisäksi myös töissä (jolloin hiuksia pestessä on hihojen kastumisvaara!). Nyt mun nälkä vaan yltyy, joten ei tekstiäkään synny vaikka kuinka tätä ruutua tuijottaisinkin :-D Mukavat sunnuntait sinne ruutujen toisille puolille! 

3 kommenttia:

  1. Hei nyt en oo ihan varma niin pakko kysyy, mut ootko opiskellu kontiolahden yläasteella/lukiossa? :D oon jotenkin tunnistavani siut, mut en mee kyllä ihan vannomaan! :D

    Kiva blogi siulla :--)

    <3:llä enni
    http://elamaa-enni.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon, yläastetta vuoden ja lukion kävin kontiolahessa :-) eli vanno vaan :-D kiitos :) ps. tykkään siun blogista!

      Poista
  2. Eikä! Nonii, en ihan väärässä ollu sit! ;--) eli samoilta huudeilta!

    Voi kiitos paljon :') kiva kuulla että tykkäät ja seurailet!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥