17. huhtikuuta 2014

everyday photos

 

Pari julkaisemattomaksi jäänyttä kuvaa ihan perusvaatteista, jotka ovat pelastaneet mut suuremmilta vaatekriiseiltä helmi-maaliskuussa. Olen pikku hiljaa alkanut löytää vaatteita, jotka miellyttävät omaa silmää myös itseni päällä, mukaan lukien peplumtopit (kiitos Karoliinalle!) sekä sifonkipaidat. Olen alkanut hiljalleen kartuttaa sellaisia vaatteita vaatekaappiini, aina rahatilanteen salliessa paketti jos toinenkin on postiluukusta tippunut piristämään päivää.


Pari viikkoa sitten lauantaina vietettiin äiti-tytär iltaa sivistyneesti viiniä juoden. Oli tosi kivaa viettää pitkästä aikaa aikaa äidin kanssa kaksin. Meillä ei yleensä mene aikataulut yhteen, niin että tämmöisiä päiviä/iltoja voisi viettää vain meidän kesken, joten lauantai-ilta oli harvinaista herkkua meille. Ihanaa kun on äidin kanssa niin avoimet välit, jotta on helppo puhua mistä vain puolin ja toisin!


Olen aina tykännyt Kalevala-koruista ja tänä vuonna iskä ilahdutti mua uudella kaulakorulla synttäripäivänä! Korut ovat niin klassisia, jotta ne sopivat mun mielestä arkeen sekä juhlaan. Ennestään multa löytyy jo Vanamo-sarjan kaulakoru ja korvikset sekä roosan värinen timanttiriipus, jonka sarjaa en nyt tähän hätään löytänyt. Uusimpana tämä lumihiutale, johon toivon saavani rannekorun ehkä valmistujaislahjaksi :-)


Helmikuussa kotiutin TBS:stä Vitamin E kasvosuihkeen, joka on ollut ihan huippu hyvä tuote! Ihoni on jo tottunut kasvosuihkeen suihkutteluun aamuin illoin, joten huomaan kyllä ihostani jos olen tämän syystä tai toisesta unohtanut laittaa joko meikin päälle, tai illalla puhtaille kasvoille :-) Lumenen CC-puuteri lähti mukaan Sokokselta kun kaksi puuteria sai yhden hinnalla. Mun iholle se vaaleampi sävy ois just passeli, mutta halusin ottaa tummemman sävyn. Tummempaa sävyä käytän yleensä aurinkopuuterin tapaan kasvoille varjostamaan / hehkuttamaan kasvojen muotoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥