12. kesäkuuta 2014

KANASALAATTI

Voisin aloittaa tämän postauksen pahoittelemalla pientä hiljaisuutta, mikä täällä blogissa on nyt vallinnut jo useamman päivän. Nyt mulla ei kuitenkaan ole aikaa anteeksipyyntöihin, sillä mulla on tasan 9 minuuttia aikaa kirjoittaa teille jotakin tänne :-D Ensinnäkin, mun kesätyöt alkoi aika rankasti, sillä olen tähän päivään asti tehnyt koko viime viikon töitä sekä tämän viikon vain yhdellä vapaapäivällä, joka sekin meni pienestä krapulasta selviämiseen. Olishan sen voinut hyödyllisemminkin käyttää, mutta tulipahan vain oltua! Tsemppaan itseäni vielä tämän päiväiseen aamuvuoroon, jonka jälkeen saan aloittaa kolmen päivän vapaat! Wuhuu. 


Yleensä mun kuvien muokkailuun menee useempikin minuutti per kuva, joten tää ylempi on nyt ehkä alle minuutin tuotos. Haha :-D No enivei. Asiahan oli se, että me tehtiin eilen ihan super hyvää kanasalaattia! Salaatit on muutenkin kivoja, sillä niihin voi oikeastaan laittaa mitä vain tai vaihtoehtoisesti jättää jotain pois ja korvata jollain muulla, jos jokin maku ei omaan makumaailmaan sovi. Meilläkin on tossa yhdistettynä kanaa ja pepperonia, joita en välttämättä ikinä ottaisi esimerkiksi samaan pitsaan, mutta salaatissa ne meni yhdessä ihan hyvin. Noiden lisäksi salaattiin päätyi makaroneja, rucolaa, jääsalaattia, kurkkua, miniluumutomaatteja ja salaattijuustokuutioita. Ah nam, saan vielä syödä tätä tänään töissäkin. Nyt mun täytyy rientää! Kivaa torstaipäivää 

2 kommenttia:

  1. Voi nam, näyttää niin hyvälle.:) Pitääpä kokeilla tuota kanan ja pepporinin yhdistämistä itekin ja makarooniakaan ei tuu kyllä koskaan laitettua salattiin, vaikka se hyvää onkin.:)) Mukavia vapaa päiviä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. harvemmin itsekään laitan, mutta ruokaisamman salaatin toivossa se on ihan hyvä vaihtoehto! kiitos :)

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥