30. kesäkuuta 2014

new clothes

Yritin jo eilen saada postattua ginan sekä hennesin vaatetilaukset teille, mutta kamerasta loppui akku ja se jäi tähän päivään. Mua on jo pidemmän aikaa harmittanut, kun en ole keksinyt meiltä kotoa hyvää paikkaa missä kuvauttaa mahdollisia ostoksia. Paikkaa, missä olisi sopiva valaistus ja mahdollisuus esimerkiksi pitää vaatteita henkarissa. Nämä kuvat on otettu keittiössä, mutta yritäpä saada valkoisesta taustasta erottumaan valkoinen paita. Is it possible? No näillä nyt mennään, vaikkei ihan miellytäkään. Ihanteellisinta olisi ollut saada nämä kuvattua mun päällä, mutta se ei tässä tilanteessa ollut täysin mahdollista. 

pitsitoppi H&M

peplum toppi GT

molly jeggings GT

seepra kuvioinen bleiseri GT - valkoinen satiinitoppi H&M

loose fit -housut GT

Hennesin tilaus kesäkuun alussa oli huomattavasti suurempi kuin kahden topin verran, mutta olin suunnattoman pettynyt, sillä muut osottautuivat aivan muuksi kuin olin kuvitellut. Hah, ja olin tilannut yhdet shortsit vahingossa kokoa liian isossa koossa :-D Ginan tilaus taas onnistui odotettua paremmin, sillä mun ei tarvinnut palauttaa mitään. Tällä hetkellä eniten käytössä ovat olleet noi ihanat loose fit -housut! Niin huiput! Kuvista kyllä päättelin värin olevan musta-valkoinen vaikka todellisuudessa valkoinen olikin hiukan beigehtävä - samoin kuin bleiserissäkin. 

Tulin just töistä ja seuraavaksi ajattelin väsätä hiukan iltapalaa ja uppoutua katsomaan vampyyrin päiväkirjojen kolmatta tuotantokautta - se oli ilmestynyt netflixiin mun huomaamatta. Palataan taas, puspus 

8 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia !! <3 varsinkin tuo bleiseri sekä pöksyt! Miullakin on just ostosten esittely postaus työn alla, mutta odotan vielä yhtä pakettia saapuvaks :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee!! montahan pakettii sulle on oikei tulossa :D

      Poista
  2. Ihania ostoksia, etenkin tuo peplumpaita ja nuo alemmat housut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on miunkin lemppareita, kiitos :)

      Poista
  3. Ihania ostoksia.:) Mulla onkin tuo sama toppi, mikä sulla on eka kuvassa.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vitsit, toi on kyl kiva toppi! tulis vaan ne helteet ni olis enemmän käyttöä!:)

      Poista
  4. ihania vaatteita! kiva blogi ja hienoja kuvia :) tykkään!

    www.ida-alexiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla ja kiitos kivasta kommentista! :) täytyy kurkata siun blogiin!

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥