2. kesäkuuta 2014

valmistujaismekko ja -kampaus

Ah, jes! Nyt pääsen vihdoin esittelemään teille mun valmistujaismekon! Niin ja totta kai mun kampauksen. Aluksi olisin myös halunnut käydä mun tutulla meikissä, mutta onneksi sopivaa aikaa ei löytynyt, joten päädyin tekemään meikin itse ja olinkin siihen loppuunsa tyytyväinen ja meikki pysyi rasvoittuvalla ihollani yllättävän hyvin koko päivän :-) 

Kampauksessa kävin keskiviikko aamuna mun työharjoittelupaikalla. Ajatus kampauksesta mulla oli vain että kiharaa ja toispuoleinen. Yhden kuvan vähän sieltä tänne päin löysin pitkien etsintöjen jälkeen pinterestistä, mutta todellinen kampaus ei tainnut juurikaan muistuttaa millään tavalla esimerkkikuvaa :-D Lopputulos oli vain paljon parempi! Mitä te tykkäätte? Maanantaina värjäiltiin mun tyvi ja liukuvärissä pysyttiin edelleen vaikka mielessä kävi raidat ja platinablondikin. Tiistaina laitettiin mulle micro ring-pidennykset, jotka ovat ommelpidennyksen ja teippien jälkeen vähän oudot, mutta kuitenkin kivat!


Mekon halusin ehdottomasti olevan maksimekko ja räikeämmän värinen kuin mun parin vuoden takainen yo-mekko, joka oli hennon roosan sävyinen. Nelly.comissa sattui juuri sopivaan aikaan olemaan mekkoja hyvässä tarjouksessa ja juuri tuota kyseistä mekkoa olin jo aiemminkin katsonut normaalihintaisena sekä -30% alessa, joten sattui sopivasti sievoinen alennus ja mekko lähti tilaukseen hintaan 13,95! Jouduin kuitenkin käyttämään mekon ompelijalla, joka lyhensi helmaa varmaan kymmenisen senttiä ja teki helmakankaasta olkaimen! En olisi voinut olla tyytyväisempi saadessani mekon takaisin ompelijalta.  

17 kommenttia:

  1. Ihana asu ja kampaus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta viimeisestä sais ihanan bannerin!!:)

      Poista
    2. hei muuten totta, kiitos ideasta! :)

      Poista
  2. Samaa mieltä, tosi ihana kampaus ja mekko.<3 Ja oot niin kaunis!:)

    VastaaPoista
  3. Mie en kestä, sie oot niiiiin kaunis!! <3

    VastaaPoista
  4. Mä olen sanaton. Sä oot niin upee<3

    VastaaPoista
  5. Mä olen sanaton. Sä oot niin upee<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älähän nyt liiottele :D oot hassu♡

      Poista
  6. Mä olen sanaton. Sä oot niin upee<3

    VastaaPoista
  7. Mä olen sanaton. Sä oot niin upee<3

    VastaaPoista
  8. Voi miten ihania kuvia! Etenkin toi viimeinen on tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihanasta kommentista! :)

      Poista
  9. Aivan ihana tuo kampaus, huhhuh! Ja mekko, tykkään 100-0! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) tykkään itsekin, voisipa tuohon mekkoon pukeutua joka päivä :D

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥