11. heinäkuuta 2014

SIFONKIPAITA


Moikka! Täällä ollaan jo festarifiiliksissä, mutta odotellaan vielä yhtä Porvoolaista likkaa junalta saapuvaksi! Tämä viikko on mennyt mulla niin kiireisissä meiningeissä, ettei koneella ole vain ollut oikeasti aikaa istua. Käytiin kuitenkin eräänä iltana mun pyynnöstä joen rannassa kuvailemassa ja testailemassa tuon mun miehekkeen uuden puhelimen kameraa, joka osottautui ainakin mun mielestä hyväksi välineeksi tuohon kuvailuun! Päällä mulla oli Iisalmen Seppälän alesta löytynyt kiva sifonkipaita! Tällä viikolla löysin myös kivoja alelöytöjä täältä kotikulmiltani, vaikka yleensä alennuksien aikaan löydän vain niitä normaalihintaisia tuotteita. Kiva vaihteeksi näinkin! Ootteko te tehneet alelöytöjä? :-) Vielä hetki ja sitten Karoliinakin on saatu tänne meidän iloksi festaroimaan, joten palataas sitten seuraavan kerran jonkinlaisen festaripostauksen parissa! :-)


2 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo paita.:) Festaripostauksia ootellessa.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thänks! festaripostausta tulossa tässä muutaman päivän sisällä, stay tuned! ;)

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥