14. maaliskuuta 2015

THE LIEBSTER AWARD

Aurinkoista lauantaita! Sain suloiselta Nelliltä kivan haasteen. Vaikka olenkin samaisen haasteen tehnyt joskus aiemminkin, lähdin mukaan suurella innolla, koska kyseessä on kuitenkin eri kysymykset kuin viimeksi, ja tykkään todella paljon vastailla kaikkiin erilaisiin testeihin ja kysymyksiin. Näin myös te lukijat saatte musta jotain irti, toivottavasti jotain uutta, mitä ette ehkä vielä tienneet. Mutta siis. Haasteen tarkoituksena on vastata 11 kysymykseen, jotka sinut mukaan haastanut bloggaaja on keksinyt. Vastaamisen jälkeen tulee keksiä 11 uutta kysymystä ja haastaa mukaan seuraavat 11 bloggaajaa.


1. Mikä on parasta bloggaamisessa?

Monikin asia. Musta on ollut kiva palata omiin vanhoihin postauksiin ja muistella mitä kaikkea sitä onkaan tullut tehtyä, mikä on ehkä jopa saattanut itseltä unohtua. Tämähän on mulle vähän kuin päiväkirja ilman niitä suurimpia salaisuuksia. Myös kaikki uudet ihmiset, joita olen blogin kautta elämääni saanut, halit teille :* Sekä tietysti teiltä lukijoilta tulevat ihanat kommentit, jotka piristävät mun jokaista päivää ihan mielettömän paljon! Myös teidän kanssa käytävä vuorovaikutus on antanut mulle todella paljon. Halit myös jokaisella upealle lukijalleni! <3

Oon myös jollakin tapaa oppinut itsestäni jotain uutta. En nyt osaa määritellä tarkkaan, että mitä. Tai ehkä sitä on vaikea pukea sanoiksi.

2. Miten sinua saa parhaiten piristettyä kun olet allapäin?

Mua on varmaan aika helppo piristää. En yleensä jaksa jäädä kovinkaan pitkäksi aikaa rypemään huonoihin fiiliksiin. Mutta ihan perus jutut piristää mua tosi paljon, kuten vaikka halaus tai kivat, kannustavat sanat. Piristyn monesti jopa siitä, kun poikaystävä huikkaa hullunkurinen virne naamallaan ''piristy nyt''.

3. Mitkä ovat mielestäsi 3 parasta luonteenpiirrettä sinussa? Entä 3 huonointa?

Kolmeksi parhaaksi sanoisin empaattisuuden, iloisuuden ja vaatimattomuuden. Tykkään kuunnella muita ihmisiä ja osaan hypätä muiden saappaisiin. Oonkin monesti kuullut, kuinka mulle on helppo puhua syvällisistäkin asioista. Nauran paljon, ja oonkin perusluonteeltani iloinen. Haluan myös jakaa hyvää mieltä muille! Viimeksi juuri äsken nauratin Karoliinaa whatsappissa. Vaatimattomuuden koen siksi hyväksi piirteeksi, sillä en tarvitse suuria asioita ollakseni onnellinen. Mulle riittää, että joku rakastaa ja tahtoo mulle hyvää.

Huonoiksi luonteenpiirteikseni kokisin kärsimättömyyden, aikaansaamattomuus sekä liiallisen kiltteyden. Menetän tietyissä tilanteissa todella helposti hermot ja oonkin vähän kaikki-mulle-heti-nyt-tyyppinen, mun täytyisi oppia kärsivällisyyttä. :D Kun taas tuo aikaansaamattomuus. Kun on kyse jostain isommasta jutusta kuin kodin siivoamisesta tai ruuanlaitosta, niin saatan vitkutella asian hoitamista hyvinkin pitkään. Kuten jos mun täytyy soittaa vaikka verotoimistoon, niin siinä saattaa mennä viikko jos toinenkin ennen kuin oon saanut sinne soitettua. Oon myös huono sanomaan ei. Toisinaan tämä liiallinen kiltteys ajaa mut turhan kiireiseksi.


4. Millainen on unelmiesi mies?

Haha. Silloin teininä mun unelmien mies oli tumma hiuksinen, ruskea silmäinen, kiltti naapurinpoika, jonka kanssa olisi helppo elää. Mutta ehdottomasti nyt hiukan varttuneempana voisin kliseisesti sanoa poikaystäväni olevan se mun unelmien mies. Ei lähelläkään mitään nuorempana haaveilemaani mielikuvaa. Vaan vaalea, sini silmäinen, hymykuopat omaava perus suomalainen ihana mies. <3 Yksinkertaisesti tiivistettynä, mies, jonka kanssa oon onnellinen.

5. Mikä on elämän tarkoitus?

''Suurin osa ihmisistä on olemassa, mutta ei elä''. Oon viime aikoina yrittänyt takoa päähäni, että elämästä pitää nauttia ja tehdä siitä omanlainen. Täytyy tehdä unelmien eteen töitä ja toteuttaa niitä, kun siihen on mahdollisuus. Täytyy osata rakastaa ja tulla rakastetuksi ja osata antaa anteeksi. Jokaisen elämällä on oma tarkoituksensa ja kukin päättää sen itse, joten en osaa vastata tähän tämän enempää.

6. Jos voisit antaa nuoremmalle itsellesi jonkin neuvon, mikä se olisi?

Kehottaisin antamaan itselleen aikaa ja pitämään tarvittaessa välivuoden opiskeluista, jos ei ole varmuutta siitä mitä elämältään haluaa. Valmiissa maailmassa ei ole mikään kiire.

7. Mikä on rankinta, mitä sulle on elämäsi aikana tapahtunut?

Mietin tätä todella pitkään. Ja mun on siltikin lopulta todella vaikea sanoa tähän vain yhtä. Sillä yksi asia on johtanut aina toiseen ja näin pois päin. Mutta siis kaikki muutot toiselta paikkakunnalta toiselle ovat olleet henkisesti todella raskaita. Sekä vanhempien ero. Mutta ilman näitä rankkoja asioita en olisi tässä, enkä olisi tämmöinen kuin oon.


8. Milloin koet olevasi parhaimmillasi?

Ulkonäöllisesti varmaan aamurutiinien jälkeen, ja tällä siis tarkoitan sitä kun oon käynyt suihkussa ja laittautunut. :D Mutta tunnetasolla taas, kun oon onnistunut jossakin asiassa, olipa se sitten uuden ruuan kokeileminen tai juuri esimerkiksi lenkin jälkeen!

9. Mikä elokuva kaikkien pitäisi mielestäsi nähdä?

P.S. I love you. Tän elokuvan sanoma on niin ihana. Itken jokaisella kerralla tätä katsoessa. En osaa edes sanoa tästä mitään, koska meen ihan lukkoon ja kylmät väreet vaan alkaa kulkea pitkin selkää. Te, jotka tätä ette oo vielä katsoneet niin äkkiä katsomaan!

10. Mikä on pahin tyylimoka, johon olet sortunut?

Apua, ei mulle tule nyt tähän hätään mieleen mitään. :D Enkä omasta mielestä oo mitään pahaa tyylimokaa tehnytkään muutaman vuoden sisällä? Heh, voishan tähän vastata jotain mitä alakoulussa on tullut omasta tahdosta laitettua päälle, mutta antaapa olla. :')

11. Jos saisit pitää vain yhden aisteistasi, minkä aistin pitäisit? Miksi?

Tää on vaikee! Jotenkin kallistun tuntoaistin puolelle. En tiedä mitä tekisin, jos en tuntisi kuinka mua halataan tai pidetään kädestä. Tai jos en nukahtaessani tuntisi toisen lämpöä. Voisiko sanoa, että elän kosketuksesta.

Tässä sitten ne mun keksimät kysymykset:

1. Toimitko usein ennemmin tunteiden vai järjen mukaan?
2. Paljonko olet valmis maksamaan meikeistä tai muusta kosmetiikasta?
3. Jos huomenna voisit herätä jotakin kykyä tai ominaisuutta rikkaampana, mikä se olisi? Miksi?
4. Mikä on onnellisuutta?
5. Onko sellaista trendiä, jota olet aluksi pitänyt kamalana, mutta myöhemmin tykästynyt siihen?
6. Jos voisit elää yhden onnentäyteisen vuoden, muttet muistaisi siitä jälkeenpäin mitään, tekisitkö niin? Miksi?
7. Mikä on mielestäsi kauneinta sinussa?
8. Mitä asioita arvostat elämässä eniten ja miksi?
9. Mikä on vaikeinta bloggaamisessa? Entä kivointa?
10. Mitkä/mikä on sun unelmien matkakohde?
11. Jos sinut yllätettäsiin esimerkiksi ystäviesi toimesta, mikä olisi parasta mitä voisi tapahtua?

Ja haastan seuraavat huikeat bloggaajat:

10 kommenttia:

  1. Oot kyllä semmonen ihanuus! <3 ihanasti oot vastaillu noihin kaikkiin kysymyksiin! Ja sie kyllä tosissas jaat sitä hyvää mieltä muille, kuinkaha monta kertaa oon tälläki viikolla siulle nauranu :') iltaa odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Karo ♡ haha, aika monta kertaa varmaan sait nauraa :')

      Poista
  2. Ihana ku sieki vastasit tähän, oli niin kiva lukea sinun vastauksia :) Ja kiva ku olit oikeesti kunnolla pohdiskellu näitä! Vaikutat kyllä niin ihanalta ihmiseltä, oispa hieno tutustua sinuun <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos Nelli tästä haasteesta! :) hyviä miettimisen arvoisia kysymyksiä olit keksiny! Sinäkin vaikutat upealta ihmiseltä, olisi oikeasti kiva tutustua! ♡

      Poista
  3. Kiitos haasteesta! Joskus tämä onkin tullut tehtyä, mutta siitä jo pitkä aika joten voisi kyllä toteutella :) oot ihana!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisi huippua päästä lukemaan sun vastauksia :) ihana sinä ♡

      Poista
  4. ihania vastauksia<3 ja kiitos haasteesta, teen varmaankin niin että vastaan siun ja Nellin kysymyksiin samassa postauksessa :) tuo P.S. I Love You -leffa on kyllä ihana !<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kuulostaa hyvältä! :) aww leffa on ihana! ♡

      Poista
  5. Ihania vastauksia sulla kyllä! Ilolla huomasin että tämä kyseinen haaste on tehty aiemminkin kertaa kaksi mutta tässä ei tällä kertaa ole niitä hemmetin faktojen keksimistä:'D Ne on hankalia mulle! Kiitos tuhannesti haasteesta, mukava huomata että blogini on mielessäsi!! Yay! ♥♥ teen ehdottomasti tämän tässä kevään aikana, voi sua ihanuutta<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo totta, tässä oli joskus ne faktat mukana :D huippua jos teet tän, niin pääsen lukemaan sun vastauksia! :') pus, oot ihana ♡

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥