19. joulukuuta 2015

MUUTAMAT UUTUUDET

Heipat lauantaihin! Alan olla elävien kirjoissa pikkuhiljaa, flunssa alkaa siis olla selätetty, muutenhan hurjan stressin purkaminen vie kauemman aikaa. Kiitos tsemppaavista kommenteista, joita laitoitte tähän postaukseen, KLIK!. Ootte mahtavia <3

Nyt, kun joulukalenteri on vallannut tämän blogin, niin vaihetaanhan vähän aihetta ja tässä tulis kunnon ostospostausta pitkästä aikaa! Tässä vain tässä kuussa ostetut uudet jutut, joista oon erityisen onnellinen. 

Olen jo pidemmän aikaa haaveillut jonkunlaisesta crop-paidasta ja nyt vihdoin sellaisen löysin Bik Bokista. Ostin ensin tuon raidallisen version ja ihastuin siihen niin ikihyviksi, että täytyi käydä kotiuttamassa vielä sama paita mustana! Molemmat ovat jo päässeet käyttöön, vaikka nämä eivät vielä viikkoakaan ole olleet mulla :D Hintaa näillä oli vajaa 20€/kpl.

Raidallisen paidan kaverina mukaan lähti tämä napapaita, jonka käyttöä olen hiukan vielä arastellut. Paita on vain niin ihana päällä, että mun oli aivan pakko kotiuttaa tämä! Tämänkään hinta ei päätä huimannut, muistaakseni oli vain jotain noin 15€. 

Mie olen tosi huono ostamaan uusia laukkuja, mutta onneksi on Oriflame, jonka kautta saa vaikka kuinka paljon laukkuja. Tänäkin syksynä olen saanut jo kaksi matkalaukkua, joiden hankkiminen on ennen ollut mulle todella vaivalloista! :D Tämän pussukkalaukun sain Oriflamelta palkinnoksi tehdystä työstä. Ja voi hurja kuinka onnellinen olin tästä! Laukku on todella pehmeää materiaalia ja se on tarpeeksi iso, jotta sinne mahtuu kyllä vaikka kuinka paljon tavaraa. 

Lompakko/pikkulaukku on samaa materiaalia laukun kanssa ja kaipailin jo hiukan päivitystä lompakollekin, joten tilasin tämän suloisuuden itselleni. Korttipaikkoja on tarpeeksi sekä muutenkin hyvin tilaa käteiselle. Eilen käytin tätä pikkulaukkuna kun kävimme syömässä työporukan kanssa ja sain hyvin puhelimenkin mahdutettua vetoketjutaskuun! Hintaa tällä on 22,90€.

Mitäs mieltä ootte mun viime aikaisista ostoksista? :) Itse oon ainakin ihan niin iloinen näistä jokaisesta!

6 kommenttia:

  1. noi ekat paidat on ihan hirmu kivoja!! :) sopi niin hyvin sulle, ja toi raidallinen on niin raikas!! toi alemman kuvan paita on kyllä tosiaan ihan hirmu pehmee ja kiva päällä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni <3 Toi raidallinen on kyllä yks lemppari!

      Poista
  2. Ihania ostoksia! :) Miunkin pitäisi löytää jokin uusi laukku, mutta taidan malttaa vielä joulun jälkeisiin alennusmyynteihin, josko sieltä löytyisi joku ihana :) Tuo siun Oriflamelta saama laukku on kyllä tosi nätti ja käytännöllisen oloinen! :)

    Mie olin ennen hirmuinen laukkuhamstraaja, mutta nykyisin koitan selvitä vain muutamilla luottolaukuilla, sillä ne vie säilytyksessä ihmeen paljon tilaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista :) Laukut oikeasti vie todella paljon tilaa, mun täytyiskin luopua muutamista, jotta näille uusille olisi enemmän tilaa :') Toivottavasti löydät mieluisen laukun!

      Poista
  3. Ihania ostoksia, silmiin pisti nuo ekat paidat, varsinkin tuo raidallinen ♥ Mukavaa että oot paranemaan päin, etkä sitten sairastele ihan jouluaattona:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on yks mun tänhetkinen lemppari! Kiitos <3 Nimenomaan, jouluna ei olisi kiva kipeillä..

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥