4. tammikuuta 2013

käykää yhtä aikaa nukkumaan, sanokaa ne kolme pientä sanaa

Moikka! Tulin nyt vaan heittämään muutamat kuvat, jotka nappasin tänään kouluun lähtiessä. Meillä oli eilen asiakaspalvelupäivä ja ekaa kertaa tuntemattomia asiakkaita, paitsi mulla, koska ihana karo tuli värjäyttämään päänsä mulle :) Ja asiakaspalvelu jatkui tänään, mutta en ollut nyt remmissä mukana, vaan seurailin vierestä ja huitelin siellä sun täällä miettien mitä ihmettä tekisin :D


Aamulla keksin tehä itelleni aamupalaksi smoothien, johon laitoin vaniljajukurttia, mansikoita ja vadelmamysliä sekä hiukan sokeria. NAM! Tuosta voisi vaikka ottaa tavan, nimittäin se oli todella hyvää ja tarpeeks hyvä aamupala mulle, koska mulle ei yleensä maistu aamulla mikään.

En edes muistanu että amarillossa käydessä otin kuvan annoksesta, joten tässäpä se nyt kun siirtelin noita kuvia tuosta puhelimesta.


Mun pitäis vielä tänään käydä leikkaamassa mun serkun hiukset ja sit illalla varmaan katotaan pitkästä aikaa pakoa, sillä saatiin vihdoin netti ! Ihanaa viikonloppua

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvältä tuo smoothie! Miulla on sama ongelma aina aamupalan kans joten voisin kokeilla tuolla siun ohjeella joku aamu :) varsinkin kun Rasmus lähtee inttiin ja se ei oo niitä tekemässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kokeile ihmeessä, oli tosi hyvää :) !

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥