6. kesäkuuta 2013

hermoja kiristää





Blogger on temppuillut mulle jo ihan muutaman kuukauden ajan. En oo voinut vaihtaa fonttia, fontin kokoa enkä tehdä mitään muitakaan muutoksia ulkoasun suhteen. Eilen illalla päätin, että nyt tää loppuu koska haluan muuttaa blogini ulkoasua hiukan! Laitoin blogin hetkeksi salaiseksi (pahoitteluni siitä jos joku juuri silloin yritti päästä tänne), ja poistin kaikki omat asetukseni. Kappas heti alkoi muuten fontit toimimaan sun muut jutut. Mutta tosiaankaan en oo tyytyväinen vielä. Pientä fiksausta tää kaipaa vielä. Alan vaipua epätoivoon, sillä mun html-koodin esikatselu eikä myöskään tallennus toimi. Kuvien välit on ihan kamalan suuret ja äh! Auttakaa mua! Mitä ihmettä teen että tää koko blogger toimis normaalisti?

Ajattelin tähän samaan postaukseen kertoo mun tästä päivästä, mutta tää ei edes nyt suostu lisäämään kuvia tänne. Ääh!
On hetken käynyt mielessä lopettaa koko blogi.. Tai ehkä sitten aloittaa ihan puhtaalta pöydältä!
Ehkä meen nyt suihkuun ja ootan mieheni kotiin kattomaan mun kanssa tän viikon salkkarijaksot. Taidan syödä myös irtokarkkeja, jospa se tästä..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥