20. kesäkuuta 2013

ripsienpidennyksistä

Koukutuin ripsipidennyksiin vuosi sitten, kun otin ne ensimmäisen kerran mun ylppäreihin ja siitä lähtien huollatin niitä säännöllisesti. Kunnes uuden vuoden aikaan mulla ei todellakaan ollut rahaa huoltoon ja tuli kauhea paniikki että mitäs nyt kun ripset näyttää niin kamalilta kun siellä täällä on vaan pitkiä ripsiä.. Kaupoista saatavat irtotupsut korvas huollot ja kunnolliset ripsienpidennykset sellaiset pari kuukautta kunnes taas laitoin rahaa palamaan ja kävin laitattamassa uudet kauniit ripset. Mutta sitä iloa kesti sen maaliskuun ajan kunnes sitten ne kaikki oli irronnut ja olin täysin kyllästynyt jatkuvaan huolloissa ravaamiseen ja olihan sille rahalla muutakin käyttöä. 

Lopulta luovuin ripsienpidennyksistä huhtikuun alussa, kun viimeisetkin ripset irtosi. Kauhistus oli aivan kamala kun näin omat nysät ripseni peilistä! Siinä oli hiukan itkussa pidättelemistä, sillä vuosi siitä takaperin mun ripset oli tosi pitkät ja en tarvinnut edes ripsientaivutinta, sillä ne taipui nätisti ilmankin.
Mietin ja harmittelin ja olin monesti jo sortumassa ottamaan tekoripset joko kaupasta irtotupsuina tai sitten soittamalla taas kaverille että haluan ripset takasin! Mutta pidin pääni. 
Aluks oli tosi outoa laittaa ripsiväriä, sillä enhän ollut sitä käyttänyt pitkään pitkään aikaan. Totuin siihen ja rajaukset tuli taas mukaan mun meikkausrutiineihin (ripsipidennyksien kanssa en juuri koskaan tehnyt rajauksia). 

Meni kuukaus ja aloin tottua mun omiin ripsiin. Välillä kyllä tuli voivoteltua nysiä ripsiä Karon kanssa, sillä oltiin molemmat samassa tilanteessa :-D Mutta toukokuun puolen välin paikkeilla multa kysyttiin parikin kertaa koulussa että vieläkö mulla on ripsipidennykset ja kun vastasin että ei, niin ihmetys oli suuri, sillä mun ripset olivat kuulemma niin pitkät ja tuuheat, että useat luuli mun vielä huollattavan säännöllisesti ripsiä.
Aloin tarkkailla itekin omia ripsiäni aamuisin meikatessa ja saatoin itsekkin jo silloin todeta niiden kasvaneen ihan huimasti! 
Vasemmanpuoleisessa kuvassa mun ripset nykyisin ja oikeanpuoleisessa kuvassa mun ripset maaliskuisen ripsihuollon jälkeen. Nykyään tykkään mun omista ripsistä, vaikka kaipuu ripsipidennyksiin onkin välillä melko suuri. En olisi silloin huhtikuun alussa uskonut että kesällä mulla on jo tosi kivat omat ripset, sillä silloin ne oli niin lyhyet, melkein olemattomat :-D Se miks halusin teille tehä tämmösen postauksen ja mistä sain idean selviää heinäkuun alussa ;-)

Superkivaa juhannusta ihanat lukijat!  ps. älkää manailko sitä säätä tänään, sillä viikonloppuna on jo säätiedotusten mukaan lämmin!

2 kommenttia:

  1. Se on kyllä jännä, et miustakin tuntuu et omat ripset on oikeesti paljon pidemmät ja tuuheemmat kun koskaan :o vaikka edelleen kaipaan kunnon räpsyripsiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta turiset kamu ! :o

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥