3. heinäkuuta 2013

inbody

Heii! Halusin tulla tänne kirjottelemaan nyt, vaikka olisi paljon muutakin tärkeetä tekemistä. Mun pitäis mm. pestä pyykkiä, siivota, tehdä jotain matkaevästä, irrottaa pidennykset. Niin ja kaikki tänään sillä oon huomisen töissä. Me lähdetään A:n kanssa perjantaina heti aamusta ajelemaan kohti Vantaan Sokos Hotel Flamingoa, jossa me lomaillaan koko viikonloppu, nautitaan Flamingon kylpylästä ja ehkä eksyn Jumboon shoppailemaan. Maltan tuskin odottaa niitä hotelliaamiaisia! Niin ja ylipäätään hyvä jos pysyn housuissani koko reissusta, oon oottanut tätä jo niin kauan. Me ei varmaan olla koskaan A:n kanssa käyty kahdestaan missään, ainakaan millään pidemmällä reissulla. Ihana viettää koko viikonloppu rentoutuen oman rakkaan kanssa! :-)
Mutta kerron teille eilisestä. Kävin aamulla inbody-mittauksessa eli siis kehonkoostumusmittauksessa. Jännitin niin paljon tätä! Kerran jo peruinkin ajan ja vaihdoin sen. Mutta onneks menin, sillä mun silmät avautu suuresti omalle kropalle! Nyt tiedän mistä mun keho koostuu. Tää oli tosi jännä kokemus ja ajattelin nyt skarpata ja mennä puolenvuoden päästä uudelleen katsomaan onko muutosta tapahtunut. En ala täällä kuitenkaan erittelemään mitenkään tuloksia, mutta olen normaali, joka mulle riittää vaikka hieman parantamisen varaa on kahdella osa-alueella! :-) 
Nyt meen tekemään jotain iltapalaa mansikoista ja sitten otan itseäni niskasta kiinni ja rupeen siivoamaan! Super kivaa viikonloppua teille jo nyt ellen ehdi tulla postailemaan vielä ennen perjantaita! Heippaa 

4 kommenttia:

  1. Se Flamingon "aikuisten" kylpyläosasto on aivan paratiisi! Pitäkää hauska viikonloppu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, ihanaaa, maltan tuskin odottaa enää! Me yritetään parhaamme, kiitos !:)

      Poista
  2. Anonyymi4/7/13

    missä kävit tuolla inbody mittauksessa? ja oliko hintaa paljon:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin kuntosalilla jossa käyn, Energyllä. Ja se kuului 2kk kesätarjoukseen, joten sain sen siinä mukana. Mutta kysyin myös hintaa tulevan varalle ja olikohan 20-30e :)

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥