11. heinäkuuta 2013

materialismionnellisuus

Noniin, nyt olis luvassa pieni katsaus mun ostoksiin, joita tuli osteltua Jumbosta viikonloppuna :-) Niin kuin jo aiemmin kerroinkin niin en oikeesti löytänyt juuri mitään. Mutta ne mitä ostin, tuli todellakin tarpeeseen! Kauan himoitut yksilöt löytyivät lopulta ja kivasti vielä oikeassa koossakin - vaikka yleensä pienet koot on aina loppu. 
Oon jo kauan halunnut värikkään urheilutopin ja aina kun kiva sellainen löytyy niin ei kokoa. Mutta tämä sattui löytymään Stadiumin alerekistä hintaan 5 euroa! En oo kylläkään vielä tätä kokeillut, mutta kai se on hyvä :-D 
Hennesin alesta bleiseri! Vain 10 euroa. Eli ei paha. Oon jo kauan tämmöistäkin kaivannut mun vaatekaappiin, mutta koskaan en ole raaskinut ostaa. En tiedä kuitenkaan varmaks opinko tämmöistä käyttämään, koska ei oo muotoon ommeltu, mutta ehkä mie opin :-) Ainakin kovasti yritän! (pahoittelen bleiserin ryppyisyyttä)
Maksimekko hennesiltä myöskin. Tätä metsästin kaikki jumbon kaupat ja lopulta sen löysin. Hintaan n. 15 euroa. Kaipailen myös maksihametta, mutta tuolla reissulla mulle sopivaa ei löytynyt. 
Tuntuu ettei lumioille oo vielä kamalasti ainakaan täällä Suomessa silikonisia suojakuoria? Korjatkaa toki jos oon väärässä. Mun lumia oli sellaisten tarpeessa ja löysin Mustan Pörssin alesta kyseiset punaiset silikoniset suojakuoret vain 9 eurolla! Kyllä nyt kelpaa :-)
Tää ei oo Vantaan reissulta, mutta esittelen tässä samalla unelmalöydön täältä kotiseudun Hennesiltä. Olin mun veljen makutuomarina tiistai-iltana kaupungilla ja palkkioks se osti mulle tän. Tää on ihan älyttömän kiva! Hauskaa tässä on se, että myyjän piti hintalapusta tarkistaa että kone näyttää oikean hinnan, sillä tää lähti n. 15 eurolla ja ihan normi hinta! Yleensä tuommoiset hienommat topit maksaa jotain 25 euroa :-D

Että sellaisia juttuja, mitäs mieltä siellä ollaan? :-) Ite oon ainakin aika iloinen, että suurin osa näistä uusista jutuista on alesta ja että ne on oikeesti sellaisia mitä oon jo kauan halunnut! 

7 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kaikki. Ja vau ku kaikki melkeen alesta. Tuntuu, että en ite löydä ikinä mitään alesta.:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En miekään normaalisti löydä alesta mitään, siks tää on suuri saavutus :-D

      Poista
  2. Ihania juttuja oot löytäny <3 ja miten siistii, että noin paljon alesta!! :D miks mie en osaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thääänks!:-) haha pitää vissiin vaa aina lähtee jonnekki muualle aleshoppailee ni löytyy ;-D

      Poista
  3. Mä voisin tulla sun vaatekaapille penkomaan kaikkee ihanaa <3
    Haluisin kans tollasen maximekon, mutta en oo löytäny mitään kivaa ja jotenkin tuntuu että oon liian lyhyt sellaseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuolta kyllä löytyis kirpparikamaa ihan suhteellisen paljon, että tervetuloa vaan ;-D haha, eii et ole, esim tuo hennesin on mulla melkein nilkkoihin ni ois sulle varmaa just hyvä :)

      Poista
    2. täytyy penkoa sitten kun joskus sinne asti päästään ;)

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥