25. elokuuta 2013

yksi tosi ystävä lisää onneamme enemmän kuin tuhat vihollista epäonneamme

Nyt sitä Iisalmen vierailu postausta muutaman kuvakollaasin kera :-) Lähdin siis viime perjantaina bussilla kohti Iisalmea ja perillä olin illalla kahdeksan aikaan. Petra oli mua vastassa ja kerettiin siinä illalla vaihtaa vielä kuulumiset puolin ja toisin ennen nukkumaanmenoa. Viikonloppu oli ihanan erilainen omaan normaaliin arkeen verrattuna, sillä pikkuinen kahdeksan kuinen kummityttöni viihdytti päivin ja öin. Lauantai oli ainut kokonainen päivä, jonka vietin siellä. Käytiin vaunulenkillä ja poikettiin ihastelemaan pieniä kissavauvoja (voisin niistä kotiuttaa yhden tai vaikka kaksi, jos vaan se onnistuisi!). Illalla herkuteltiin ihan kunnolla ja katsottiin jotakin leffaa, jonka juonesta me ei päästy ollenkaan perille.
Sunnuntaina me oikeestaan suurimmaks osaks vaan otettiin kuvia, koska muuten koko viikonlopun ainakin mun kamera pysyi suhteellisen visusti laukussa. Onneksi sain tuolta kivalta reissulta muutamia ihania onnistuneita kuvia, sillä noitakin rakkaita ihmisiä näkee niin harvoin. Petrahan on siis mun pitkäaikaisin ystävä, jonka kanssa ollaan ala-asteelta asti oltu niinkuin paita ja peppu. Me ollaan oikeestaan koko ystävyys paria ekaa vuotta lukuunottamatta asuttu suhteellisen pitkän välimatkan päässä toisistamme, mutta se eikä edes eri elämäntilanteet oo meitä erottanut. Päin vastoin. Me ollaan monessakin suhteessa aika samanlaisia, joka auttaa meitä ymmärtämään toisiamme tilanteessa kuin tilanteessa. Vaikka me ei ihan päivittäin ollakaan yhteyksissä, niin ei oo asiaa, jonka salaisin Petralta. Juurikin siksi, koska tiedän Petran ymmärtävän mun tunteet ja ajatukset. 
Nyt voisin mennä syömään jotakin iltapalaa ja valmistautumaan unille. Palaillaan toivottavasti huomenna viikonloppu-postauksen merkeissä. Hejdå 

4 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia! Ja voin kuinka ihana pikku tyttö, niin nätti!<3 Ja mulle heti tuo eka kuvan kissa, niin söpis. Nää kuvat ei auta yhtään mun kissa kuumeeseen.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aada on nätti ja noi kisut on ihania <3

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥