13. syyskuuta 2013

what do i need in the morning and my morning routines

Mun aamu tuntui todella pitkältä, sillä kouluun piti mennä tosiaan vasta klo 12. Ja tapani mukaan heräsin jo suhteellisen aikaisin. Sain sitten idean alkaa kuluttaa aikaani laittautumisen ohella kuvia ottamalla, vaikkei mulla ollut minkäänlaista suunnitelmaa mitä niillä kuvilla tekisin :-D No joten kertokoot nämä mitä kaikkee tarviin/käytän normaalina aamuna, kun oon lähdössä esimerkiks just kouluun.
Sen jälkeen kun kotiutin nämä mangon tuoksuiset tuotteet, ne on kuuluneet mun aamurutiineihin poikkeuksetta joka aamu. Rakastan mangon tuoksua ja siks nää on just niin mulle. Joskus kun en olis millään jaksanut käydä suihkussa mun oli vaan pakko mennä, koska halusin tuoksutella tota ihanaa mangosuihkugeeliä :-D Ja iltaisin saatan rasvailla mun jalat, vain siksi että toi kosteusvoide on vaan niin syötävän herkullisen tuoksuista!
Vartalon hoidon jälkeen yleensä jatkan hiuksiin.Pesen siis hiukset aamuisin, koska nää on helpompi saada kuosiin jos vain aloitan kaiken siitä että föönään ne kuiviksi. Tänään kokeilin pitkästä aikaa muotovaahtoa, jonka joskus jätin pois siksi koska mun mielestä se rasvoitti tukkaa kamalasti. Mutta sain ton Cutrinin Chooz volume muotovaahdon keväällä vikana koulupäivänä 'palkinnoksi' mun hyvästä asenteesta ja motivaatiosta koulua ja luokkakavereita kohtaan. Ja jep. Mun lasimaisesta liukkaasta hiuksesta tuli heti paljon helpommin muotoiltava. Käytän muotoilurautaa ja teen suoristusrautatupeerauksen. Eli siis tupeeraan hiusten pääliosan ja painan jokaisen osion tupeerausosan muotoiluraudalla. Sitten hiukan lakkaa. Näin saan harjata tupeerauksen pois ja silti hiukset on ilmavat.
Hiusten jälkeen keskityn kasvoihin ja meikkiin. Ja tässä kaikki meikit, joita käytän mun arkimeikissä. Eli aika perus siis. Otin näistä varmaan ainakin kymmenen kuvaa ja koneelle siirrettyäni ne tajusin et tarkennus oli päin kuusia jokaisessa :-D En tiedä mihin mun keskittyminen on herpaantunut tässä vaiheessa. 
Meikki ja hiukset redi. Sitten juoksen jo syömään kun tajuan, että pakko kiirehtiä ja vauhdilla! Mulla on aamuisin tapana aina jäädä miettimään kaikkee ja lopulta huomaan kuinka kohta myöhästyn jos en laita vipinää jalkoihin. Ainakin suihkussa tulee aamuisin seisottua tovi jos toinenkin :-D Aamupalan jätän joskus jopa välistä jos tuntuu ettei aika riitä, toisinaan taas oon ollut muissa jutuissa niin nopee, että kerkeän syödä tosi hyvänkin aamupalan. Onneks meillä on koulussa heti yhdeksältä aamukahvitauko, joten ostan aina jonkun täytetyn leivän tms, joka korvaa mulle aamupalan.
Ja sitten valitsen vaatteet. Normaalisti pukeudun aina mustiin kouluun mennessäni, varsinkin jos on asiakaspalvelua tai tekniikkaharjoituksia tms. Meidän on siis määrä pukeutua mustaan paitaan noina päivinä, jotta jokin yhdistäisi ja asiakkaat tietäisi ketkä ovat opiskelijoita. Mutta tässä jaksossa torstait ja perjantait on ammattikieliä, joten on ihan kivakin ollut laittaa päälle jotain muuta kuin sitä mustaa. Niimpä tänään laitoin ton uuden H&M:ltä ostetun topin, joka varmasti jää suureksi suosikiksi ja nähdään mun päällä useamminkin. Ja housuina Vero Modan luottojegginsit tummansinisinä. 
Mitäs tykkäsitte tällaisesta postauksesta? :-) 

5 kommenttia:

  1. Anonyymi18/9/13

    Tykkäsin! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi27/10/13

    Ootko tykänny tuosta lumenen cc:stä? Ja hei mikä se siun favoritti valokynä on?
    -Tane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OON ! ihan superi tuote, ja se valokynä on malu wilzin :-)

      Poista
    2. Anonyymi28/10/13

      Nice! Pitää joskus itekin testata tuo kynä! Cc löytyy omastakin pussista.

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥