29. marraskuuta 2013

rakkaustakki

Moikka ja kivaa perjantai-iltaa! Täällä hiukan uniset silmät tuijottaa ruutua, eikä tiedossa ole ihmeempiä menoja tälle illalle kuin korkeintaan kaupassa käynti. Ne eiliset joululahjaostokset vähän jäi ja mukaan tosiaan lähti uusi talvitakki (taas - jep kuulin tän saman sanan useampaan otteeseen eilen). Tilasin nimittäin keskiviikkona myös uudet saappaat talveksi ja tajusin ettei mulla ole sopivaa takkia niiden kanssa. Nyt on ja ei hintakaan juuri kirpaissut, sillä tää löytyi Hennesiltä neljälläkympillä.
Koskaan mulla ei ole ollut tällaista tuuria, että ensimmäinen sovitettu takki on hyvä! Menihän tämänkin kanssa miettiessä aikaa ja en oo itseasiassa vieläkään irroittanut hintalappua jos päädynkin palauttamaan/vaihtamaan takin, mutta en usko. On toi sen verran kiva! Vai mitä mieltä olette? Takin suhteen ei ollut muuta kriteeriä kuin, että se on lyhyempi kuin toi parkatakki. Tää sopii ainakin mun mielessä niihin tilaamiini saappaisiin hyvin! Tulisipa ne pian postiin. Nyt meen syömään ja sen jälkeen alan toteuttamaan muutamia postausideoita, mitkä mulla tällä hetkellä pyörii mielessä :-) Postaustoiveita saa toki laittaa, jos mielessä on jotakin!

2 kommenttia:

  1. Nojoo mä oon jo kahdesti käyny ettiin takkia eikä oo vieläkään tärpänny! Ehkä pitää käydä tsekkaan h&m vielä kerran :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, voi ei :D mut hei kolmas kerta toden sanoo! toivotaan et löytyy ! :)

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥