12. joulukuuta 2013

cardigan

Pakko on tulla esittelemään teille mun uusi rakkausneule Vilasta! Ensin vaaterekkien välissä pyöriessäni ajattelin etten jaksa edes sovittaa mitään, mutta lopulta oli pakko vain kiikuttaa toi sovituskoppiin ja sieltä kassalle. Toi oli kaiken hyvän lisäksi -20% alessa. En silti kyllä kuolemaksenikaan muista tämän hintaa, vaikka ostosta ei oo kuin viikko. Neule on yllättävän lämmin, vaikkei olekaan kovin paksu. Takaa yltää hyvin yli pepun, ja näyttää mun silmään ihanan rennolta. Hopeiset kohdat tekee kuitenkin tosta myös juhlavampaan asuun sopivan :-)
Oon menossa illalla mun kosmetologi kaverin hemmoteltavaksi Charme d'Orient vartalohierontaan. Innolla odotan millainen hemmotteluhieronta tämä on, sillä kuulemma mihinkään urheiluhierojan tasolle tässä ei mennä. Ja entistä mielenkiintoisemman tästä tekee se, että hieronta on peräisin Pohjois-Afrikan perinteistä. En edes googlettamalla tästä löytänyt enempää tietoa suomeksi, tai sit mulla on vaikeuksia googlen kanssa :-D Nyt juomaan lämmintä glögiä! 

2 kommenttia:

  1. Äähh mie kiinnitin kans jossain tähän huomion ja totesin, et ompa ihana neule! Nyt joudun toteamaan sen uusiks :D<3 mie haluun kans!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aika ihana :) siun pitää äkkiä juosta vilaan!

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥