16. joulukuuta 2013

ne uudet saappaat

Hejdå! Enää reilu viikko jouluun. Aika kuluu niin nopeasti, ettei perässä meinaa pysyä. Mun piti tulla jo lauantaina teille postaamaan perjantaiset kuvat, mutta nyt vasta sain aikaiseksi kirjautua bloggeriin koneella. Perjantaina mulla oli koulussa lyhyt päivä, päästiin jo puoli 12. Me lähdettiinkin sitten heti käymään mun äidillä ja napattiin pikkuinen hauva mukaan sieltä kyläilemään mun anoppilaan! Käytiin myös matkalla moikkaamassa A:n mummia ja siellä sain vihdoin kuvattua noi uudet saappaat hiukan parempiin kuviin kuin se edellinen!
Oon aika myyty noille! Mitäs te sanotte? 
A alkoi tivata multa tänään automatkalla kauppaan mitä haluan joululahjaksi. En keksinyt yhtä ainutta asiaa ja tätä hiukan jopa Karoliinalle valitettuani yhdessä tuumin tultiin siihen tulokseen, että korut on aika passeli lahja ja varsinkin avopuolisolta. Tästä inspiroituneena rupesinkin polyvoressa kokoamaan kollaaseihin kuvia mitä toivon tänä jouluna, mutta taas se jäi vain ajatuksen tasolle. En vain yksinkertaisesti keksinyt juuri mitään! Ehkä tämä johtuu iästä, mitä enemmän vuosia mittariin kertyy myös lahjatoiveet vähenevät sitä mukaa. Mutta yritän kuitenkin jonkunlaisen kollaasin teille saada kasaan :-)

2 kommenttia:

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥