31. maaliskuuta 2014

lately

Pitkään aikaan en ole kirjoitellut mitään kuulumisia tänne. Maaliskuu on ollut aika hektistä ja kiireistä aikaa mulla, vaikka se sisälsikin rentouttavan talviloman sekä myös kivoja viikonloppuja, mutta koulussa mulla on ollut yllättävän stressaavaa. Silloin kun olin pitkään kipeänä ja monta viikkoa poissa putkeen jäin aika pahasti jälkeen. Mulla jäi näyttöjä tekemättä ja jouduinkin nyt maaliskuussa tekemään monta näyttöä viikkoon. Nyt on kuitenkin yhtä rästinäyttöä lukuun ottamatta kaikki suoritettu hyväksytysti ja tänään olikin viimeinen koitos ja keskiviikkona alkaakin työharjoittelu. Olen ollut muutenkin aika kiinni noissa koulujutuissa nyt viime aikoina, mutta haluan vain valmistua ajallani ja alkaa suunnittelemaan koulun jälkeistä tulevaisuutta. Onneksi nyt huhtikuussa jo pitäisi hiukan helpottaa. Aloitan siis viimeisen 8 viikkoisen työharjoitteluni ylihuomenna, jonka jälkeen olenkin sitten näillä näkymin valmis parturi-kampaaja! Ihan uskomatonta. Vielä viime syksynä ajattelin, kuinka pitkä ja kivinen tie tulee valmistumiseen, mutta kaikesta selviää :-)


No sitten jos vaikka kertoisin tästä lupaamastani asuntopostauksesta. Alan olla tyytyväinen meidän kotiin, mutta silti musta vain tuntuu joka päivä, että sitä tätä ja tuota puuttuu vielä enkä halua kuvata keskeneräistä asuntoamme tänne blogiin. No ja mitä vielä! Voiko sisustus koskaan olla valmis? :-D Ei. Ideoita tulee joka päivä lisää ja johonkin väriin, materiaaliin tms. kyllästyy ja tilalle on saatava uutta. Näin myös meillä. Tosin tällä hetkellä kaikki on kunnossa, kaipaan vain keittiöön vielä sopivia verhoja sekä makuuhuoneeseen kattovalaisinta, joka ei kyllä kovin tarpeellinen näin kesän lähestyessä ole. Tein eilen mielettömän suursiivouksen parvekkeen seiniä myöten! Ja ajattelinkin kuvailla muutamia lempparijuttuja kodistamme. Jätin sen kuitenkin jollekin muulle päivälle, kuten olen tähänkin asti tehnyt. Lupaan ja vannon tehdä sen asuntopostauksen vaikka sitten en tyytyväinen kaikkeen olisikaan!


Olen taas saanut kiinni treenailusta ja olen hyvin päässyt nyt ryhmäliikuntatunneillakin käymään parin viimeisen viikon aikana. Vaikka välillä meinaa epätoivo vallata mielen, sillä toisinaan se tuntuu niin rankalta ja sattuu ja koskee niin paljon, mutta ei tuloksia ilman kipua. Mulla on myös PT-tapaaminen torstaina, jossa käsitellään mun syömisiä. Olenkin nyt pitänyt viimeiset kolme päivää ruokapäiväkirjaa ja seuraavat kaksi päivää tulen myös pitämään, jotta pt saa mahdollisimman tarkan kuvan siitä mitä nykyisin suustani alas nielen. Innolla odotan torstai-iltaa!
Koulun ja töiden ohella olen pyrkinyt nauttimaan elämän pienistä iloista. Ihanan rakkaan ystävän viikonloppuisista vierailuista täällä suunnalla, maanantain ja torstain ohjelmamaratooneista (miksi kaikki ohjelmat tulee samana päivänä ja joskus myös samaan aikaan toisen hyvän kanssa?), auringosta, joka on lämmittänyt meitä useampana päivänä putkeen (tai voisiko jo sanoa useampana viikkona putkeen), kahdenkymmenen minuutin pikapäiväunista rankkojen päivien jälkeen, poikaystävän kanssa vietetyistä viikonloppuilloista netflixin parissa yms.. 
Tällaista mun elämään viimeaikoina on kuulunut ja mahtunut, toivottavasti saitte hiukan käsitystä mitä mun päivät ovat sisältäneet :-) Lumiaan on kertynyt paljon kuvia, jotka voisin julkaista täällä blogissa joku päivä! Ihanaa huomenna alkavaa huhtikuuta sinne ruutujen toisille puolille 

2 kommenttia:

  1. Ihana kuulumispostaus murunen! Teillä on ihana asunto just noin, eikun vaan postausta väsäämään ;) vaikka oon samaa mieltä siitä, ettei koskaan oo täysin tyytyväinen :D Vitsi oon kade tuosta pt tapaamisesta! Tulis niin tarpeeseen miullekki nyt kun oon liikunnan pariin paremmin päässy, mut ruokavaliossa on paljon parantamisen varaa :D kerro sitten miten meni! On ollu ihana vierailla siellä suunnalla, että myökin ollaan nähty vähän enemmän <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää tehä heti ku on hyvä hetki täällä kuvailla :-) joo mie kerron, kohta se on!! niimpä ja kohta tuut taas <3

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥