30. maaliskuuta 2014

long hair again

Oon nyt ollut tasan kymmenen päivää pitkähiuksinen. Koulussa meillä oli pidennyskurssi, jonka päätteeksi saimme pyytää omat asiakkaat koululle ottamaan hiustenpidennykset, tai sitten vaihtoehtoisesti itse olla mallina. Päädyin jälkimmäiseen. Laitettiin mulle se tammikuussa tilaamani BPhairin hiusnauha ommeltekniikalla kiinni, niin kuin se oli helmikuussakin.


Ennen kuva juuri hiustenpesun ja kuivauksen jälkeen ennen kuin tytöt alkoivat letittämään. Tää kuva itseasiassa oli mun kannalta todella hyvä ottaa, sillä harvemmin näkee noin hyvin omia hiuksiaan takaa. Jos ja kun pidennykset saavat väistyä hiustenvärjäilyn tieltä, saa tää kuontalo kyllä kokea muutoksen :-D Tietäisi vain että mitä tekisi.


Ja jälkeen kuva. Pidennyksien latvaa rikottiin ja sivuilta muotoiltiin, muuten näitä ei tarvinnutkaan yhdistellä mun omaan hiirenhäntään. Hauskaa, kuinka paljon tasaisemmalta jo pelkkä hiusvärikin näyttää kun on paksumpi hius :-D
Ehkä tää ommelpidennys ei kuitenkaan ole se mun juttu, sillä tuntuu kuin koko ajan olisi klipsipidennykset kiinni yötä päivää. Tekniikkanahan tämä on aika helppo ja lopputulos on hyvä ja luonnollinen, mutta ehkä kallistun enemmän kuitenkin teippipidennyksiin omalla kohdallani. Miltä lopputulos näyttää teidän mielestä? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥