19. toukokuuta 2014

LAST FRIDAY

Hellou! Olin töissä viikonlopun ja näin jotenkin työni myyjänä ihan uudessa valossa. Joskus mulla on päiviä kuinka en yhtään jaksaisi, eikä sitemmin yhtään innostaisi edes lähteä myyjän hommiin, mutta pienen työttömyyden uhan alla työstä tulikin tärkeämpää kuin osasinkaan kuvitella. Sain jatkoa mun työsopparille kioskilla, ja niin iso kivi vierähti sydämeltä! 

Perjantaina kuitenkin hölläilin ennen työntäyteistä viikonloppua ja vietin päivääni ihanan Karoliinan kanssa. En ihan oikeasti ollut pitkään pitkään aikaan käynyt kunnolla shoppailemassa, mutta nyt oli kiva lähteä ja hyvä seura tekee aina hyvää myös mielelle. Ei me tytöt tyhjin käsin kaupoista lähdetty, vaan mukaan lähti pieniä kivoja kesäisiä juttuja :-) Mutta mun ostoksista myöhemmin lisää. 


Yritettiin me perjantaina myös kuvailla, mutta mun allergia on ollut nyt niin pahana ettei mun osalta siitä tullut mitään kun silmiä kutitti ja tuuli teki tehtävänsä ja kyyneleet vaan valui pitkin poskia :-D Mutta pari onnistunutta otosta kamerasta kuitenkin löytyi kuvittamaan tätä postausta. Noi housut on niin ihanan rennot! Kotiutin ne joskus pari vuotta sitten hennesin alesta kympillä. Ehdottomasti olisin halunnut valkoisen perus paidan noiden pöksyjen kaveriksi, mutta mun kaapista ei sellaista löytynyt?! Korjasinkin asian saman tien shoppailureissulla! 

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Vitsit mie tykkään tuosta siun asusta <3 oli ihana nähhä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thänks dude! niin oli <3

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥