24. syyskuuta 2014

CANDLELIGHT


Tulin juuri töistä kotiin. Heitin aivot narikkaan, sillä edessä olisi kaksi vapaapäivää ja ajattelin nyt nollata hiukan aivoja ja rentoutua ihan vain omissa oloissani tässä sohvalla. Esimerkiksi siis kirjoitellen ajatuksia blogiin! Tämä viikko on ollut melkoista hässäkkää, lähinnä siis työkuvioissa. Viimeiset kolme päivää ovat sisältäneet paljon sopeutumista uuteen tilanteeseen ja oikeasti sitä etsimistä sille jonkin asteiselle ''hälläväliä'' -asenteelle.

Muuten mulle kuuluu oikein hyvää! Ulkona maassa on jo sulamaan päin oleva ensilumi, ja sisällä mua ja mun ajatuksia lämmittää kynttilät. Odottelen poikaystävää töistä, jotta päästään tekemään yhdessä myöhäistä iltapalaa - jo perinteeksi muodostuneita lämpimiä voileipiä - ja katsomaan päivän salatut elämät -jakso! Jo tämmöiset pienet asiat tekee todella onnelliseksi.

Pitäisi ottaa enemmän aikaa vain itselleen, vaikka edes tunti päivässä. Esimerkiksi tämmöiset illat, kun voi vetäistä jalkaansa kivat kotihousut, varpaita lämmittämään mummin tekemät villasukat, kietoutua vielä kaiken lisäksi lämpimään pehmoiseen vilttiin ja vain maata sohvalla tai tehdä jotain itselle todella mieluisaa, on niin luksusta kuin olla ja voi! On vain niin hankalaa pysähtyä ja vain olla. Mun mielestä jokaisen olisi tärkeää osata hengähtää. Itse olen opetellut sen kantapään kautta ja pikku hiljaa oppi alkaa mennä perille. Kevät menee yleensä hirmuisella kiireellä ja kesällä tulee keksittyä kaikkea tekemistä ihan vain sen takia kun on kesä. Siksi syksy ja alkava talvi on mun mielestä niin hyvää aikaa tämmöiselle rentoilulle, sillä telkkarista tulee hirmuisesti uusia sarjoja, joiden pariin on kiva uppoutua illaksi ja huomata vasta sitten kuinka kello onkin jo sen verran, että on jo aika mennä nukkumaan. Tai miksei vetäisi lenkkikenkiä jalkaan ja lähtisi juoksemaan tuonne hyisen kylmään syyssäähän, jonka jälkeen kotona menisi kuumaan suihkuun! Houkuttaisiko? Mua ainakin, ja siksi aionkin pyrkiä siihen, että huomioisin enemmän itseäni, omaa jaksamistani, omia tunteitani ja ottaisin aikaa sille, että todellakin hengähtäisin, enkä menisi pää kolmantena jalkana eteenpäin.

8 kommenttia:

  1. Roosa ! Niin ihania kuvia sulla jatkuvasti täällä blogissa.:) Sua edelleen seurailen.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Irene, ihan huippua kuulla että oot edelleen messissä ;) <3 Kiitos ihanasta kommentista!

      Poista
  2. Tärkeitä pointtejä täynnä tää siun postaus ja ihania tunnelmallisia kuvia <3 Pitäis tosiaankin välillä vaan antaa aikaa itelleen ja niille omille ajatuksilleen, koska sitten kun sen tekee niin kyllä mieli lepää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhut niin asiaa! Kiitos ihana<3

      Poista
  3. aivan ihania kynttiläkuvia! ♥ tuo vika kappale on kuin suoraan mun ajatuksista! oon ollut viime kuukaudet tosi kiireinen ja vaan juossut paikasta toiseen, sitä omaa aikaa on alkanut todella kaivata. mutta sit kun saa istahtaa sohvalle lempparisarjaa katsellen teemuki kädessä alkaa olla aika onnellinen fiilis! sitä omaa aikaa kuitenkin tarvii välillä, ja mä oon kans päättänyt alkaa enemmän huomioida itseäni ja omia tunteitani. tehdä niitä juttuja jotka tuntuu hyvältä, kuunnella itseäni. ihana postaus täynnä asiaa ♥ ja hei, tosi kiva oli nähdä bloggaajatapahtumassa! :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtava päätös Jenni! Pidä siitä kiinni, miekin yritän parhaani :) Kiitos kommentista <3 ja jep, oli ihan tosi kiva nähdä :p

      Poista
  4. Huippua lueskella näitä blogeja kun teidät on nyt nähnyt livenä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin samaa mieltä! :)

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥