18. marraskuuta 2014

WITH MY SISTER

Heippa, toivottavasti teillä on ollut tänään kiva päivä, sillä mulla on ainakin ollut :) Herättyäni lueskelin muutamat blogit läpi ja söin aamupalaa, kunnes olin taas jo ihan väsynyt ja menin takaisin sänkyyn. Päivän sain käyntiin vasta vajaa yksi, mutta vapaapäivänä se on ihan sallittua, vai mitä? Nyt mulla köllii kainalossa pieni karvainen ystävä, jonka instagram-seuraajat ovatkin voineet jo bongata! Siskoni ja veljeni tulivat illaksi meille ja toivat samalla Sallin yökyläilemään pitkästä aikaa. Ihana tuhisija <3 Siskon kanssa tehtiin tämän talven ja joulun ensimmäiset piparit tänään! Nam. Ja ai että, kuinka kivaa pipareiden koristelu on taas vuoden jälkeen :D Joko te ootte tehneet jouluherkkuja? Nyt lähden vielä käymään ulkona tuon pienen hauvan kanssa! Palataan taas, hyvää yötä :* <3




4 kommenttia:

  1. oi niin ihania, tunnelmallisia kuvia ♥ arvaa vaan tuliko näistä vielä vahvemmat joulufiilikset!! :') mä oon tehny vasta torttuja (ja juonu ahkerasti glögiä) mut pipareita on pakko ehtiä vielä tehä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaisin että tuli, sillä niin mullekin ! :D <3 On vielä aikaa tehä onneks ;)

      Poista
  2. Apua miten ihania ja tunnelmallisia kuvia <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥