2. joulukuuta 2015

2. LUUKKU - MY WISH LIST

Joulukalenterin toisesta luukusta paljastuu omat joululahjatoiveet! Pienet toiveet painottuvat lähinnä kotiin ja koruihin. Toisaalta mitäpä sitä muuta tämän ikäisenä enää toivoisikaan :') Mitä te toivotte joululahjaksi?

wishlist


1. Pöytävalaisimet makuuhuoneeseen. Oon jo pidemmän aikaa halunnut uusia meidän makuuhuoneen yöpöydillä olevat valaisimet. Jotkut kuvan tyyliset on toiveissa!

2. Pandora. Mun Pandoran rannekoru kaipaa uusia heloja, mikä olisikaan helpompi lahjaidea kuin lahjakortti koruliikkeeseen tai ihan jo suoraan itse valittu hela!

3. Daniel Wellington -rannekello. Voi kuinka oonkaan tämän syksyn aikana alkanut mieluilla DW-rannekelloa. Onhan se niin monipuolinen, kun voi vaihtaa rannekkeen! Ja yksinkertaisuus on niin kaunista.

4. Pyyhkeet. Neutraalin sävyiset pyyhkeet ovat olleet ostoslistalla jo jonkin aikaa, joten niitä olisi kiva saada myös lahjaksi!

5. Viltti. Tämmöisellä vilukissalla ei voi koskaan olla liikaa vilttejä! Pehmeät paketit on muutenkin aika täydellisiä :)

6. Skumppalasit. Lasihyllyllä on ammottava skumppalasien aukko!

10 kommenttia:

  1. Ihana olisi saada kyllä jokainen listallasi oleva juttu! Mä kanssa oon haaveillut DW kelloa... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kello ois kyl aika kiva - ei ihme että se löytyy monen toivelistalta :)

      Poista
  2. Upeita toiveita, mulla painottui viime vuonna lahjalista eniten kotijuttuihin, mitkä siis oli sitten yhteisiä. Tänä vuonna ei toivottavasti niin oo, koska mä haluan ihan itselleni jotain!:') Ja kyllä niitä pieniä toiveita löytyy!:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mie niin toivon että saat vain itselles jotain <3

      Poista
  3. ihania juttuja sun toivelistalla, ja arvaa vaan onko meillä samoja toiveita!! :'DD toimitin listani jo joulupukille, ja sieltäkin löytyi mm. dw-kello, pyyhkeitä ja kotijuttuja :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit Jenni, kuinka samanlaiset toivelistat meillä onkaan :'D <3

      Poista
  4. Oij ihana toivelista! :) Mun lahjalistalta löytyy jotain toivetta kotiin ja jotain itselle :) Noi kaikki on kyllä tosi tarpeellisia kotia varten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kotiin on kyllä kiva saada aina kaikkea uutta! :) Kiitos Viivi kommentista <3

      Poista
  5. Ihanasti toteutettu postaus ja huippu toivomuksia <3 mä toivoin myös tuota kelloa Ossilta mutta nahkarannekkeella :) oon haaveillu tuosta niiin kauan<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että saat haluamas kellon ;) ihanaa Emilia kun kommentoit <3

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥