6. joulukuuta 2015

6. LUUKKU - JOULUKORTTIEN ASKARTELUA

Hyvää itsenäisyyspäivää jokaiselle! Linnan juhlia odotellessa avataas joulukalenterin kuudes luukku, jossa esittelyssä hiukan meikäläisen tekemiä joulukortteja. Tosin vain yhdenlaisia sellaisia. Poikkesin Joensuuhun avatussa Sinooperissa ja siellä pyörittyäni tovin jos toisenkin olin saanut haalittua kasaan ihan kivan tavaramäärän, joilla olin aikeissa toteuttaa korttisuunnitelmat. Kauppaan mennessähän mulla ei oikeasti ollut minkäänlaista suunnitelmaa siitä millaiset kortit haluaisin tehdä! Joten iso plussa Sinooperissa olleista korttimalleista, joista sain kivasti ideaa :) Kannattaa siis poiketa käymään! 

Ostin siis valkoisia korttipohjia, punaista glitter-teippinauhaa, hyvää joulua -tekstikartonkia, liimaa sekä hopeisia tähtitarroja. Eli aika yksinkertaisella ajatuksella lähdin liikkeelle. Yksinkertainen on kaunista, olipa kyse asusta, sisutuksesta tai vaikkapa näistä joulukorteista! Halusin myös välttää itse kirjoitettua tekstiä ja siksipä mun mielestä tämä kartonki, jossa lukee jo valmiiksi hyvää joulua on todella huippuidea. Tällä saatoin välttää myös nämä ääriviivatarrat, jotka ovat ehkä mun makuun liian tylsiä. 

Ja tällaiset niistä tuli! Mitäs tykkäätte? Kortin kääntöpuolelle kirjoittelin sitten keneltä kortti on ja muutamaan vielä muutamat muut sanat joita kortin saajalle halusin kertoa :) Teettekö te itse joulukortit vai meettekö helpoimman kautta ja ostatte ne valmiina? :)

2 kommenttia:

  1. ei vitsi miten hienoja!!! ♥_♥ vähä toista maata kun mun räpellykset...... :D miksen mä nähny siellä mitään korttimalleja, blaaah! mut ihania on, yksinkertainen on kaunista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en usko, onneks nään kohta sun tekemät niin voi kumota siun väitteet :D

      Poista

Kiitos kommentista! Piristät sillä päivääni ♥